تلاش برای راه اندازی صنایع تعطیل شده ازنا و دورود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا صنایع تعطیل شده شهرستان های ازنا و درود به چرخه تولید بازگردند که با این اتفاق اشتغال پایدار شکل می گیرد.
کد خبر: ۱۳۴۸۷۸۵
 به گزارش جام جم انلاین لرستان: حسین گودرزی افزود: با پیگیری های که انجام شده برخی از صنایع تعطیل و یا نیمه تعطیل شده شهرستان های درود و ازنا در حال راه اندازی هستند.
 
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس افزود: صنایع فولاد ازنا رها شده بود که با اقدامات مستمر عملیات بازسازی آغاز شده است و احتمالا کار بازسازی و تجهیز امکانات آن تا یکسال دیگر به طول بیانجامد و پس از آن در مدار تولید قرار بگیرد.
 
وی تاکید کرد: قطعا با به بهره برداری رسیدن صنایع فولاد ازنا شاهد یک تحول اساسی در شهرستان خواهیم بود چرا که این صنعت باعث می شود برای بیش از 1500 نفر به صورت مستقیم  و حدود0 300 هزار نفر هم به طور غیر مستقیم  اشتغالزایی کند و در حقیقت تحولی اساسی در اقتصاد شهرستان رخ خواهد داد.
 
این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: صنایع گهر درود هم بیش از یکسال که تعطیل شده است و در حال حاضر نیز مجوز آن را اخذ کردیم تا در ماههای آتی واگذار شود این کارخانه می بایست 1500 نفر در آن مشغول به کار شوند اما متاسفانه اکنون حدود 100 نفر فعالیت دارند.
 
گودرزی اظهار کرد: کارخانه خمیر مایه هلدینگ بانک سپه هم احیا شده است که تاکنون بیش از 70 نفر را استخدام کرده  و در آینده نیز با توسعه آن افراد بیش تری مشغول به کار خواهند شد.
 
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان تاکید کرد: کارخانه لوله های فارسیت هم به بورس واگذار شده بود و با جلساتی و پیگیری هایی  انجام شده تا بدهکاری آن رفع شود و در آینده راه اندازی شود؛ ضمنا برای احیای کارخانه لوله های الیافی بهراد وابسته به شستا هم اقداماتی انجام شده و در تلاش هستیم تا از سوی شستا بازگشایی شود و اگر چنین اتفاقی بیفتد بیش از 2000 هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند./
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها