بازدید استاندار هرمزگان  از مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس

استاندار هرمزگان  از مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کرد.
استاندار هرمزگان  از مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۸۴۴۲


به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان  از مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کرد.

مهدی دوستی ضمن دیدار و گفت و گو با  پرسنل این مرکز، در جریان روند ارائه خدمات به معلولان ذهنی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان همچنین ایجاد منابع درآمد پایدار ، برای مدیریت این مرکز را مورد تاکید قرار داد.


مسئولان این مرکز نیز در خصوص مشکلات موجود از جمله، پرداخت سنوات پرسنل بازنشسته که به طور عمده از مددجویان سازمان بهزیستی هستند، معوقات بیمه ای، هزینه آب و برق ، هزینه بیمارستان و دارو معلولان، کمک به ساخت آشپزخانه مرکز و بازسازی بخش نگهداری برادران با استاندار گفت و گو کردند که با قول مساعد استاندار مقرر شد تمامی این مشکلات را با کمک ظرفیت های موجود در استان و بهره گیری از کمک خیران رفع کند.



مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بیش از ۳۰ سال است که حدود ۱۴۰مددجو را در دو گروه خواهران و برادران از شیرخوار تا سالمند به صورت شبانه روزی نگهداری می کند.


مدیریت این موسسه هیات امنایی بوده و تحت نظارت سازمان بهزیستی و با تکیه بر کمک منابع یارانه دولتی و حمایتهای مردم ،خیران و مدیران دلسوز فعالیت می کند.


حقوق و بیمه ماهانه ۶۴ نفر که ۴۹ نفر آنها بیمه شده موسسه هستند،خوراک سه وعده در روز ( ۱۵۰ نفر )، پوشینه، پوشاک، پتو، ملحفه، موادشوینده و ضدعفونی و هزینه آب، برق، گاز، تلفن، تامین، تعمیر و نگهداری تاسیسات و اماکن مجموعه ، سنوات بازنشستگان و پاداش عیدی پایان سال کارکنان و معوقات بیمه ای سی سال گذشته کارکنان جزو هزینه های پیش روی مدیریت این موسسه کاملا غیرانتفاعی و بدون هیچ درآمدثابت و فعالیت اقتصادی است.


مددجویان علاوه براسکان از خدمات توانبخشی ، فیزیوتراپی، کاردرمانی ، مشاوره تغذیه، روانشناسی و ویزیت تخصصی مغز‌ واعصاب، اعصاب روان، اطفال، داخلی،  پوست، تامین داروی دائمی اعصاب و روان، درمان و بستری احتمالی و... بهره می برند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها