شهرک های شیلاتی می توانند به رونق تولید در استان کمک فراوانی داشته باشند

استاندار هرمزگان گفت: بخش شیلات محور توسعه در استان هرمزگان است و شهرک های شیلاتی پرورش میگو می توانند به رونق تولید در استان کمک فراوانی داشته باشند.
استاندار هرمزگان گفت: بخش شیلات محور توسعه در استان هرمزگان است و شهرک های شیلاتی پرورش میگو می توانند به رونق تولید در استان کمک فراوانی داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۳۶



به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان گفت: بخش شیلات محور توسعه در استان هرمزگان است و شهرک های شیلاتی پرورش میگو می توانند به رونق تولید در استان کمک فراوانی داشته باشند.


مهندس مهدی دوستی در جلسه بررسی طرح های شهرک های کشاورزی و شیلاتی استان هرمزگان، عنوان کرد: استان هرمزگان ظرفیت های بسیاری در زمینه سرمایه گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری دارد که تسهیل در اجرای طرح های شیلاتی در این استان نقش مهمی در توسعه اقتصادی ایفا خواهد کرد.


وی توسعه زیرساخت های شهرک های کشاورزی با هدف توسعه گلخانه ها، نخیلات و میوه های گرمسیری و توسعه آبزی پروری، دام و طیور را بسیار مهم دانست.


استاندار هرمزگان افزود: بخش شیلات محور توسعه در استان هرمزگان است و شهرک های شیلاتی پرورش میگو می توانند به رونق تولید در استان کمک فراوانی داشته باشند.


دوستی با اشاره به پروژه بزرگ پرورش میگوی مهرگان در شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: بايد پیش بینی‌های لازم جهت راه اندازی صنایع جانبی این مجموعه شامل سورتینگ، بسته بندی، سردخانه و زنجیره ارزش از تولید تا مصرف در نظر گرفته شود.


وی گفت: در راه اندازی این شهرک شیلاتی باید از فناوری های به روز و دانش نوین در زمینه پرورش میگو استفاده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها