مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خبر داد :

ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان خبر داد؛

درخشش کتابخانه های شهرستان دشتستان

درخشش کتابداران و کتابخوانان کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان در همایش هفته کتاب
کد خبر: ۱۳۴۸۲۸۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،در همایش هفته کتاب که به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب سال جمهوری اسلامی در سالن همایش کتابخانه خلیج فارس بوشهر برگزار گردید، از برگزیدگان استانی در حوزه های مرتبط با کتاب ،کتابخوانی و کتابداری تقدیر شد که در این میان شهرستان دشتستان در حوزه های عضو کتابخوان برتر در رده سنی بزرگسال و جوان ،کتابدار نمونه ، مسئول نمونه کتابخانه و کتابدار خلاق صاحب رتبه برتر شد

مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان با عنوان این خبر افزود : خوشبختانه امسال در حوزه های مختلف شاهد کسب رتبه های برتر استانی توسط کتابداران و عضو برتر بوده ایم که این امر نشان دهنده رشد کیفی و کمی در خدمات کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان است .

در بخش مسئول کتابخانه برتر  سرکار خانم طیبه زارع کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی و مسئول کتابخانه عمومی امام خامنه ای شبانکاره به عنوان برگزیده استانی در حوزه « مسئول کتابخانه برتر » انتخاب شد .

در حوزه کتابداری سرکار خانم فاطمه کاووسی کارشناس مشاوره و کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان به عنوان « کتابدار برتر» استانی انتخاب شدند .

در حوزه شاخص خلاقیت ، آقای علی دهقان از کتابخانه امام محمد باقر (ع) آب پخش حائز رتبه برتر شد .

در زمینه کتابخوانی و اعضا ، رتبه عضو کتابخوان برتر در رده سنی بزرگسال به آقای سید موسی موسوی از اعضای قدیمی و فعال کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان رسید .

در رده سنی نوجوان ، محمد حسینی پور از کتابخانه آب پخش رتبه برتر کتابخوان استان را از آن خود کرد .

عباسی ادامه داد : بدون شک این نتایج حاصل زحمات و فعالیت های مختلف طی یک سال گذشته است که با برنامه ریزی و کار کارشناسی در انجام فعالیت های مختلف اداری و فرهنگی صورت گرفته است.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها