مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

سه شهرک صنعتی خصوصی در قزوین راه اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین به آن‌ها در سال جاری، سه شهرک صنعتی خصوصی در استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۴۳

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین به آن‌ها در سال جاری، سه شهرک صنعتی خصوصی در استان ایجاد می‌شود؛ که این سه شهرک صنعتی پس از فعال شدن در زمینه تولید قطعات خودرو، محصولات غذایی و سلولزی فعالیت خواهند پرداخت.

خانپور افزود: ۲۵۰ هکتار زمین برای ساخت این سه شهرک صنعتی که در امتداد آزادراه قزوین-کرج و در شهرستان آبیک قرار دارند، واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با فعالیت این شهرک‌ها و بهره برداری از واحد‌های مورد نظر در آن‌ها برای بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک شهر صنعتی خصوصی و ۲ شهرک خصوصی صنعتی در استان قزوین فعال و یک شهرک نیز در دست احداث است.

خانپور اضافه کرد: در کنار توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی تقاضا محور و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور استقرار سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی دولتی، تلاش داریم تا به منظور رشد جذب سرمایه گذار شهرک‌های خصوصی را نیز گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در شهرک‌های صنعتی خصوصی پس از واگذاری زمین، تمامی امور از جمله تسطیح و ایجاد زیرساخت در شهرک و ساخت واحد تولیدی بر عهده سرمایه گذاران بخش خصوصی است و شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت بر این موضوع نظارت می‌کند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها