مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین

۱۳۶ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۱۳۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از طریق سرمایه گذارانی که طی پنج ماهه امسال تاکنون جذب شده‌اند، احداث می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۱۳۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از طریق سرمایه گذارانی که طی پنج ماهه امسال تاکنون جذب شده‌اند، احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۴۱

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اعلام اين مطلب افزود: ۱۳۶ سرمایه گذار جذب شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای ساخت واحدهای تولیدی مورد نظر در مجموع ۵۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می کنند.

وی به اشتغال زایی طرح های سرمایه گذاری امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با جذب این سرمایه گذاران و ساخت واحدهای تولیدی مورد نظر برای پنج هزار و ۷۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.

این مسوول یادآور شد: به سرمایه گذارانی که امسال برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان درخواست داده و با شرکت شهرک های صنعتی قزوین قرارداد منعقد کرده اند، 135 هکتار زمین دارای زیرساخت واگذار شده است.

خانپور اضافه کرد: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در میان شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در طی سال جاری به شهرک های خرمدشت و لیا اختصاص دارد که در هر کدام ۳۱ سرمایه گذار جذب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: شهرک های صنعتی حکیمیه، کاسپین و قزوین (کوهین) به ترتیب با جذب ۲۳، ۲۱ و ۱۸ سرمایه گذار در ردیف بعدی جذب بیشترین سرمایه گذار در سال جاری قرار داشته اند.

خانپور با بیان اینکه استان قزوین از زیرساخت های بسیار مناسبی برای پذیرش سرمایه گذاران بخش صنعت برخوردار است،افزود: در حال حاضر در هر چهار گوشه استان شهرک و ناحیه صنعتی با اراضی دارای زیرساخت و امکانات برای استقرار سرمایه گذاران وجود دارد.

وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری یکی از نیازهای مهم اقتصاد کشور به شمار می رود و موجب تحقق جهش تولید می شود،اظهار داشت: استان قزوین طی سال های اخیر همواره جزو استان های برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذاری صنعتی مطرح بوده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها