مدیرکل پدافند غیر عامل ایلام:

طرح جامع پدافند غیر عامل در استان ایلام ابلاغ شده است

مدیرکل پدافند غیر عامل ایلام با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند غیر عامل در استان ایلام ابلاغ شده است، گفت: این سند در راستای کاهش آسیب پذیری‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۳۴۷۸۲۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محمد رحیمی اظهار داشت: طرح جامع مطالعات پدافند غیر عامل استان به عنوان یک طرح شناسایی و راهبردی برای استان با برنامه ریزی در راستای حفاظت از منابع و زیرساخت‌ها و پیشگیری از آسیب پذیری و دارایی‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با ۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال اعتبار به عنوان یک سند بالادستی برای استان تهیه و تعریف شده است.

رحیمی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این طرح اوایل امسال در اردیبهشت ماه در استان وصول شد و در جلسه شورای پدافند غیر عامل در تیرماه به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این سند در راستای کاهش آسیب پذیری‌های حوزه زیربنایی و دارایی‌های استان بر اساس اهمیتی که دارند، در بخش حساس و حیاتی دسته بندی شده و متناسب با هر نوع دارایی و تمهیداتی که دارند برای آنها تعاریفی داشته است.

مدیر کل پدافند غیر عامل ایلام افزود: به عنوان مثال در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای که در این سند تعریف شده و باید اجرا شود، طرح حفاظتی ساختمان استانداری، اجرای حصارکشی محوطه تصفیه خانه شهر ایلام، حفاظت فیزیکی و مصون سازی پایگاه انتقال خون استان، مطالعه پدافند غیر عامل فرودگاه ایلام، همچنین مطالعه پدافند غیر عامل انبار نفت در داخل شهر ایلام و تامین ژنراتور برق اضطراری مورد نیاز ایستگاههای پمپاژ آب ایلام است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این سند رونمایی و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها