رييس هيئت مديره و سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه هاي كيش و مديرعامل فرودگاه بين المللي كيش:

روز جهاني متخصصان الكترونيك هواپيمايي را به متخصصان فرودگاه بين المللي كيش تبريك گفت

به گزارش روابط عمومي شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه هاي كيش عزت الله محمدي در پيامي روز ١٢نوامبر روز جهاني متخصصان الكترونيك هواپيمايي را به متخصصان فرودگاه بين المللي كيش و عزيزان در اين صنعت در كل كشور تبريك گفت.
کد خبر: ۱۳۴۷۴۲۶
روز جهاني متخصصان الكترونيك هواپيمايي را به متخصصان فرودگاه بين المللي كيش تبريك گفت.
 
 
وي با اشاره بر تحريم ها و محدودیتهای ایجاد شده بعلت شیوع ویروس کرونا، در اين مدت گفت: متخصصان الکترونیک هواپیمایی با ارائه سرویس ایمن و استاندارد براساس قوانین و مقررات بین المللی به شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی، ایمنی را هدیه می نمایند.این عزیزان عملیات نصب، نگهداری، تعمیر و پشتیبانی تجهیزات ناوبری شامل سامانه دقیق تقرب و فرود (ILS)؛ سامانه ناوبری DVOR/DME که در فرودگاه بين المللي كيش در حال بهره برداری است را بر عهده دارند.

محمدي گفت: سامانه های ارتباطی شامل تجهیزات ارتباط زمینی، هوایی و ماهواره ایی مرکز کنترل فضای کشور و فرودگاهها، سامانه های نظارتی شامل تجهیزات راداری که در ایستگاههای صعب العبور و مرتفع نصب گردیده است و پوشش نظارتی فضای کشور را ارائه می دهند، تجهیزات ایمنی از نوع X-ray و Gateway بمنظور بازرسی بار و مسافر در فرودگاههای کشور، در حال حاضر بدون بهره‌گیری از شرکتهای سازنده خارجی و با تکیه بر دانش و تلاش متخصصان این صنعت، بخوبی انجام مي گردد. 

ايشان در ادامه افزود: نشست و برخاست پروازها در فرودگاه بين المللي كيش و عبور آنها از آسمان کشور عزیزمان گواه بر ارائه سرویس استاندارد و ایمن توسط متخصصان صنعت هوانوردی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه بين المللي كيش است.

وي در پايان گفت بر خود لازم ميدارم روز21 آبان ( 12 نوامبر)  روز جهانی متخصصان الکترونیک هواپیمایی(ATSEPs) را تبريك گفته و از زحمات این عزیزان که برای سرافرازی كيش زيبا و ايران عزیزمان شبانه روز درحال مجاهدت و جانفشانی می باشند تشکر و قدردانی نمایم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها