مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد خبرداد:

برداشت بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع مرکبات در عنبرآباد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد از برداشت ۱۵۰ هزار تن انواع ارقام مرکبات در شهرستان عنبرآباد خبر داد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد از برداشت ۱۵۰ هزار تن انواع ارقام مرکبات در شهرستان عنبرآباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۷۱۴۳
برداشت بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع مرکبات در عنبرآبادبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محسن طاهری،اظهار داشت:حدود ۱۳ هزار هکتار از باغات شهرستان عنبرآباد به کاشت محصول مرکبات اختصاص یافته که از کل این سطح ۱۰ هزار هکتار آن مثمر می باشد .

وی گفت:بیش از ۲۰ رقم مرکبات شامل  انواع ارقام  لیمو ترش،لیمو شیرین،پرتقال محلی،والنسیا،ناول ها،انواع نارنگی و گریپ فروت درمنطقه تولید می شود و کار برداشت از شهریور ماه سال جاری با ارقام زودرس شروع شده و با برداشت ارقام دیررس شامل والنسیا و انواع گریپ فروت تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت. 

طاهری افزود:از این سطح حدود ۱۵۰۰ هکتار پرتقال رقم  ناول می باشد که بیشتر آن در مناطق کوهپایه ای شهرستان واقع شده و در حال حاضر در مرحله  برداشت بوده و با توجه به اقلیم مناسب و عدم استفاده از مواد و کودهای شیمیایی از سلامت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

طاهری،گفت:شهرستان عنبراباد از نظر سطح زیر کشت مرکبات مقام اول را در استان دارا می باشد و پیش بینی می شود از مجموع سطوح این باغات تا پایان فصل برداشت حدود ۱۵۰ هزار تن انواع محصول سالم مرکبات در منطقه که از نظر کیفیت و سلامت محصول منحصر به فرد و بی نظیر هست برداشت و ‌روانه بازار گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها