رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خبرداد:

کشف 20 میلیاردی طلاجات سرقتی ازماموران قلابی درکرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف طلاجات منزل به ارزش 20 میلیارد ریال و انهدام باند 4 نفره سارقان به عنف در پوشش ماموران خبر داد. 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف طلاجات منزل به ارزش 20 میلیارد ریال و انهدام باند 4 نفره سارقان به عنف در پوشش ماموران خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۴۶۸۶۶
کشف 20 میلیاردی طلاجات سرقتی ازماموران قلابی درکرمانبه گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛سرهنگ یداله حسن‌پور،اظهارداشت: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل،تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان،کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار شبانه روزی به سرنخ هایی دست یافتند.

وی افزود:کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی،هویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند 4 نفره بودند،شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها،متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

حسن پور،درخصوص شگرد سارقان تصریح کرد:متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد،با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات،زيور آلات و وسايل گران قيمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

 وی گفت:متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به 7 فقره سرقت به عنف طلاجات و وسایل گرانبهای منزل به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی،عنوان داشت:پليس با تمام توان در راستای تامين نظم و امنيت و ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش می كند و از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می کنندحتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن110 در میان بگذارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها