فرزند نایب‌رئیس بسکتبال از نظر آماری در مسابقات کاپ آسیا در رده آخر قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در حالی به میزبانی اردن در حال برگزاری است که تیم ملی بانوان کشورمان در 2 دیدار مرحله گروهی مقابل لبنان و سوریه شکست خورد. بعد از انجام این 2 بازی آمار بسکتبالیست‌های 6 تیم حاضر در دسته B منتشر شده که معصومه اسماعیل‌زاده با 25 امتیاز و 12.5 امتیاز میانگین در هر بازی در جایگاه هفتم قرار دارد. شیدا شجاعی و تینا عسیائیان دیگر بازیکنان تیم ملی کشورمان با 20 امتیاز در جایگاه سیزدهم هستند.

نکته‌ای که در آمار بازیکنان مشاهده می‌شود مربوط به عسل پورحیدری فرزند فریده شجاعی نایب‌رئیس فدراسیون بسکتبال و منصور پورحیدری پیشکسوت فقید استقلال است. در حالی که پیش از این انتقاداتی به حضور این بازیکن در تیم ملی وارد بود آمار منتشر شده نشان می‌دهد این انتقادات نادرست هم نبوده است.

عسل پورحیدری در بین بازیکنان حاضر در مسابقات کاپ آسیا در رده 59 به عنوان آخرین بازیکن قرار دارد. او در این مسابقات فقط 2 امتیاز کسب کرده است.

تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان بعد از 2 باخت، امشب از ساعت 20:30 برای راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی مقابل اندونزی قرار می‌گیرد. 6 تیم در مسابقات دسته B آسیا حضور دارند که تیم قهرمان جواز حضور در دسته A را کسب خواهد کرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها