آیت الله صفایی بوشهری؛نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر؛

برنامه ریزی برای بازار جهانی

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت:

اولویت برگزاری نمایشگاه خرما با نگاه توسعه بازارهای خارجی

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت:اولویت اهداف برگزاری نمایشگاه خرما استان در آذرماه سال جاری باید با نگاه توسعه بازارهای هدف خارجی برنامه ریزی و اجرا شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۹۹

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت:اولویت اهداف برگزاری نمایشگاه خرما استان در آذرماه سال جاری باید با نگاه توسعه بازارهای هدف خارجی برنامه ریزی و اجرا شود.

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ؛ سید حسین حسینی در نشست هم اندیشی برگزاری همزمان جشنواره،میز ملی و نمایشگاه خرما که از9لغایت 12 آذرماه سال جاری خواهد بود افزود: با توجه به توانمندی استان در زمینه تولید خرما؛ یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ملی خرما ، افزایش سرانه مصرف خرما در بازارهای داخلی و گسترش و تنوع بازار های صادراتی درجهت رونق اقتصادی بازارخرما در استان می باشد.

حسینی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه خرما باید با نگاه یک نمایشگاه تخصصی به آن پرداخته شود زیرا این رویداد فرصتی است برای برنامه ریزی دعوت از هیئت های خارجی به استان به منظور ایجاد تفاهم نامه وانعقاد قرارداد با خریداران خارجی که می تواند بازارخرمای استان را متحول سازد.

ایشان در ادامه گفت: برنامه های بلند مدت خوبی می توان با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط در راستای کمک به بازار خرما در داخل کشور نظیر فرهنگ سازی و ترویج مصرف خرما در بین اقشار مختلف جامعه از سوی رسانه ملی صداو سیما صورت بگیرد تا موجب توسعه رونق بازارخرما درکشور شود.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر تصریح کرد: عرضه محصول خرما استان در نمایشگاه توانمند سازی کسب و کارهای کوچک ، متوسط در منطقه پارس جنوبی عسلویه نیز که در 24 آبان ماه برگزار خواهد شد میتواند فرصت خوبی برای بدست آوردن بازار مصرف در بین شرکت های نفت ، گاز و پتروشیمی می باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها