مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ایثار و شهادت رمز صلابت ایران است

با حضور مردم ولایت مدار بندر انزلی

پیکر شهید مدافع وطن رضا هدایتی در انزلی به خاک سپرده شد

پیکر شهید مدافع وطن رضا هدایتی در میان استقبال پرشور مردم شهیدپرور انزلی در گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۶۰

به گزارش جام جم انلاین گیلان،شهیدرضا هدایتی سرباز هنگ مرزی سردشت بود که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شد و بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والا مقام که اهل شهرستان بندرانزلی و ۲۰ سال سن داشت، روز گذشته در هنگ مرزی سردشت تشییع و پس از بازگرداندن به موطنش گیلان در رشت با حضور مسئولان لشکری و کشوری ، دادستان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در رشت تشییع شد و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان "بندرانزلی" منتقل و بر روی دستان مردم شهید پرور و در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان تشییع و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

این سرباز وظیفه هنگ مرزی سردشت، روز جمعه گذشته حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه "بلفت" واقع در ۱۵ کیلومتری این شهرستان، به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

وی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برای دفاع از این مرز و بوم به هنگ مرزی سردشت اعزام شده بود و بلافاصله پس از اصابت گلوله تروریست ها به مراکز درمانی انتقال یافت اما به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها