رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در کارگاه آموزشی سرناظرین کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده توسط همکاران استانی برای نظارت بر موضوع سلامت در باشگاه های و اماکن ورزشی، خواستار اهتمام دو چندان همکاران این کمیته به منظور فراهم سازی یک محیط کاملا سلامت برای فعالیت ورزشکاران شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار داشت: بدیهی است که مسئولیت و وظیفه کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در دوران کرونا دو چندان است و خوشبختانه همکاران این کمیته از بدو ورود بیماری کرونا به کشورمان یار و یاور  مدافعان سلامت و خانواده ورزش و جوانان بوده اند. انتظار داریم با وجود واکسیناسیون گسترده ای که در سطح کشور صورت گرفته است همکاران این کمیته همچنان با جدیت در جهت نظارت و تشویق باشگاهداران گرامی و ورزشکاران عزیز برای رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی تلاش کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عرضه و تجویز هرگونه مکمل و دارو را در باشگاه های ورزشی ممنوع دانست و تصریح کرد: این مهم نیز در بازرسی ها باید بجد مد نظر باشد.

دکتر نوروزی با اشاره به خدماتی که این فدراسیون به اعضای کمیته خدمات درمانی ارائه می دهد، خاطر نشان کرد: همکاران کمیته نظارت باید ضمن تشریح خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه برای ورزشکاران سازمان یافته، عموم ورزشکاران را به عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی تشویق نمایند چرا که این کمیته به واقع فرصت ارزشمندی برای ورزشکاران بوده و باعث امنیت خاطر آنها می شود.

یادآور می شود، خانم ژانت فرساد کارشناس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به عنوان یکی از مدرسان کارگاه در این جلسه حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها