دادستان نظامی استان کرمان :

اعتماد مردم به پليس،با اخلاق و رفتار اسلامی افزایش می یابد 

دادستان نظامی استان کرمان گفت:اخلاق و رفتار اسلامی حس اعتماد مردم به پليس را افزايش می دهد. 
دادستان نظامی استان کرمان گفت:اخلاق و رفتار اسلامی حس اعتماد مردم به پليس را افزايش می دهد. 
کد خبر: ۱۳۴۵۸۳۱
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛نادر فرامرز پور،در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کرمان که در دادسرای نظامی کرمان،با تقدير و تشكر از زحمات شبانه روزی پلیس،اخلاق مداری را نماد رافت و عزت پليس جامعه محور دانست وگفت:يکی از الزامات فعاليت‌های پليس، اخلاق و اخلاص عمل است و موفقيت پليس در ماموريت‌ها تنها زمانی حاصل می شود که بتواند روحيه خود را با قرآن و ادعيه الهی مانوس کند.

وی در ادامه اخلاق و رفتار اسلامي را موجب افزايش اعتماد مردم به پليس عنوان کرد و اظهار داشت:رفتار،کردار،گفتار و ظاهر پليس بايد براساس کارآمدترين الگوهای حرفه ای و متناسب با فرهنگ اصيل اسلامی بوده تا حس اعتماد را در مردم افزايش دهد و به پشتوانه اين مهارت ها بتواند بهترين،تاثيرگذارترين و كارآمدترين واكنش را از خود نشان دهد.

فرامرز پور،توجه به خدا را مهم ترين اصل در حصول سلامت كاری برشمرد و عنوان داشت:کسی که در انجام امورات،خداوند را شاهد و ناظر اعمالش بداند از اتفاقات يا وسوسه هايی که ممکن است در طول دوران کار اداری به وجود بيايد، حذر می کند.

دادستان نظامی استان کرمان خاطرنشان کرد:ولايت مداری و ايمان به خدا از ويژگی های پليس ايران اسلامی است که اين سازمان را  از ساير پليس های دنيا متمايز کرده است.

وی اظهار داشت:مردم قدردان زحمات پليس هستند و بنابراين شما خدمتگزاران نيز بايد ارزش کار خود را بدانيد و تلاش جهت برقراری امنيت را خدمت رسانی به مردم و جلب رضايت الهی بدانيد تا سختی كار برای شما آسان شود.

نادر فرامرز پور،با اشاره به اینکه آموزش و ارتقاء آگاهی کارکنان توسط فرماندهان و مدیران موجب موفقیت آنان درانجام ماموریت ها است افزود:اهميت شغل پليس از آن جهت است كه حافظ و نگهبان جان،اموال و حقوق مردم است وتوقع مهم مردم از پليس برخورد قاطع با متجاوزان به مال،جان،حيثيت و آبروی افراد است و بايد در اين راه با دقت موازين اخلاقی و قانون رعایت شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز در این جلسه ارتباط دو سويه و مشترک پليس و دادسرای نظامی را زمينه ساز کاهش جرايم و موجب افزايش اعتماد و صميميت دانست.

سرهنگ امینائی،با اشاره به اینکه ضعف آموزش باعث آسيب پذيری در انجام ماموريت ها می شود بیان داشت:آموزش کارکنان،راهبردی موثر و موفق در ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی نیروی انتظامی را بازوی توانمند کشور در حفظ امنیت دانست و یادآور شد:افتخار بزرگ این مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و این خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت تا ابد ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:آمادگی نیروهای پلیس در انجام مأموریت‌های محوله،ستودنی وقابل تحسین است که بی تردید،آنچه باعث کسب موفقیت‌های روزافزون در شاکله این سازمان ارزشمند شده،انجام برنامه‌های تخصصی و آموزشی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها