فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبرداد:

اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان،تعامل پليس با دانشگاه ها را موثر و هدفمند خواند و افزود:برای تحقق امنيت به معنای واقعی آن،ناگزير بايد تمام اقشار جامعه به ويژه فرهيختگان و نخبگان علمی را با خود همراه كنيم. 
کد خبر: ۱۳۴۲۳۵۱
به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛سرهنگ مهدی  پورامینائی،در جلسه تعاملی با دانشکده آموزشی شهید چمران کرمان به تبيين جايگاه نسل جوان و دانشگاهی كشور در حفظ استقلال و عزت كنونی جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت:دانشگاه ها از جمله مهمترين مراكزی هستند كه بی ترديد سهم و نقش بسزايی در پيروزی و پيشبرد انقلاب اسلامی داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود:امروز نيز اعتلای علمی كشور در عرصه های گوناگون منطقه ای و جهانی مرهون تلاش های اساتيد،دانشجويان و فرهيختگان علمی و دانشگاهی است.

وی تصريح كرد:دانشگاه ها به عنوان يک ظرفيت پيشرو،رسالت سنگينی دراعتلای آرمان انقلاب اسلامی دارند و نبايد به اين نهاد،صرفا نگاه علمی داشته باشيم.

سرهنگ امینائی،به تعامل موثر و هدفمند پليس با مراكز علمی و دانشگاهی اشاره كردو گفت:برای تحقق امنيت به معنای واقعی آن،ناگزير بايد تمام اقشار جامعه به ويژه جامعه علمی و دانشگاهی را با خود همراه كنيم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:بهره گيری علمی از منابع دانشگاهی وعملياتی کردن آن موجب پيشگيری ازآسيب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.

در این دیدارجعفر کرمانی پور،رئیس دانشگاه شهید چمران کرمان نیزاز تلاش های شبانه روزی پلیس تقدیر و هفته نیروی انتظامی را به سبز پوشان نظم امنیت تبریک گفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها