فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب؛

عامل سرقت به عنف طلاجات در گیلانغرب دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان؛

کشف بیش از 11 هزار فقره سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

سرهنگ "پرویز نظری" اظهار داشت: علاوه بر کشفیات صورت گرفته، 5 هزار و 752 سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۵۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش ماموران و کاراگاهان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، 11 هزار و 506 فقره انواع سرقت در شهرستان های مختلف کرمانشاه کشف شده است.

وی همچنین به اجرای طرح های متعدد پلیس آگاهی اشاره و اظهار کرد: در 40 روز اخیر 19 طرح عملیاتی اجرا شده که حاصل آن کشف یک هزار و 89 فقره سرقت از مجموع سرقت های کشف شده و دستگیری 431 نفر سارق و مالخر بوده است.

سرهنگ نظری تصریح کرد: همچنین 3 طرح مبارزه با با جرائم خشن مانند زورگیری، قاپ زنی، جیب بری و کش روزنی انجام که در نتیجه 62 فقره سرقت کشف و 16 سارق و مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران، یادآوری کرد: در این طرح 132 فقره اموال مسروقه شهروندان کشف و 74 سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی اجرای 6 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را نیز یادآور شد و گفت: در این طرح ها 509 فقره اموال مسروقه کشف و 206 سارق و مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نظری ادامه داد: با تلاش کاراگاهان و ماموران پلیس آگاهی 49 باند سرقت منهدم و 112 سارق و مالخر عضو آن ها دستگیر شدند که در بازجویی ها به 928 فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از انهدام 10 باند سرقت های توام با خشونت و قاپ زنی و کشف 141 فقره سرقت از آن ها خبر داد و گفت: با تلاش های ماموران 7 باند سرقت منزل نیز منهدم و 31 فقره کشف شد.

وی همچنین از تشکیل 293 فقره پرونده در زمینه کلاهبرداری در پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: 253 مورد ان ها منجر به کشف شده است.

سرهنگ نظری در پایان از کشف 35 فقره قتل با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان مربوط به امسال و سال های قبل طی هفت ماهه سال جاری خبر داد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها