مدیر کل بهزیستی استان کرمان در دیدار با فرماندار کوهبنان مطرح کرد :

تاسیس تشکل های غیر دولتی برای بهره‌مندی مناطق محروم از خدمات بهزیستی

چتر حمایتی کانون وکلای کرمان برای کودکان شیرخوارگاه مادر

در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی، ارتقاء معاضدت های حقوقی به کودکان جامعه و به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل اطفال و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست استان کرمان تفاهم نامه دفاع از حقوق کودکان تحت حمایت بهزیستی  منعقد شد. 
کد خبر: ۱۳۴۴۷۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛دراین مراسم  که با حضور محمودعباسی،معاون وزیر دادگستری،قویدل،معاونت اجتماعی و پیشگیری ازجرم دادگستری کرمان،عباس صادقزاده،مدیرکل بهزیستی استان،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دیگر مقامات اداری و قضایی همراه بود تفاهم نامه مشترک بین کانون وکلای دادگستری استان کرمان و اداره کل بهزیستی استان منعقد گردیده و به امضای علی خواجویی راد، رئیس کانون وکلای کرمان وعباس صادق زاده،مدیرکل بهزیستی کرمان رسید. 

 عباس صادق زاده،مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت:ازاین پس کلیه نوزادان ونوپایان در شیرخوارگاه مادر تا پایان سن ۱۷سالگی به صورت مستمر از خدمات معاضدتی و مشاوره وکلای داوطلب به صورت رایگان برخوردار خواهند شد.

وی افزود:این اقدام که از آن با عنوان "طرح وکیل مستمر"یاد می شود،با هدف گسترش فرهنگ حمایت از کودکان و نوجوانان در جهت هم افزایی بیشتر سازمان بهزیستی و کانون وکلای دادگستری در ارائه خدمات حقوقی به اقشار آسیب پذیر و در معرض خطر منعقد گردیده است. 

صادق زاده،اذعان داشت:با امضای این تفاهم نامه درواقع کلیه کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست موثر می توانند از خدمات و مشاوره های وکلای زبده دادگستری تا سن ۱۷ سالگی به صورت رایگان بهرهمند شوند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها