استاندارکرمان:

استعداد در دل روستاها و دانش‌آموزان است/ تجهیز مدارس خیرساز با بهترین کیفیت صورت گیرد

استاندار کرمان با تاکید بر استعدادیابی دانش‌آموزان در مناطق روستایی و کم ‌برخوردار گفت:استعداد در دل روستاها و دانش‌آموزان است و سرمایه‌گذاری روی آنها سرمایه‌های اجتماعی را برای آینده به همراه خواهد آورد.
استاندار کرمان با تاکید بر استعدادیابی دانش‌آموزان در مناطق روستایی و کم ‌برخوردار گفت:استعداد در دل روستاها و دانش‌آموزان است و سرمایه‌گذاری روی آنها سرمایه‌های اجتماعی را برای آینده به همراه خواهد آورد.
کد خبر: ۱۳۴۴۵۶۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در دومین روز از سفر کاری علی زینی وند،به جنوب کرمان با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان،تعداد ۲۳ مدرسه مولانا به همت خیر نیک‌اندیش محسن ابریشمچی به صورت همزمان افتتاح شد. 

بر این اساس ۲۳ مدرسه خیرساز در قالب ۸۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان‌های جیرفت،فاریاب،کهنوج و رودبار بهره‌برداری شد.

استاندار کرمان در این آیین بااشاره به نیاز ضروری کشور و استان به فضاهای آموزشی،بر تسریع در احداث مدارس تاکیدو ابراز داشت:اگر ظرفیت هایمان را درک کنیم،ایران نباید کشوری نیازمند باشد.

علی زینی وند،بر تکمیل مدارس خیر ساز استان تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت:تجهیز مدارس خیرساز با بهترین کیفیت در اولویت باشد.

 استاندار کرمان همچنین تسریع در کار خیران را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد:طی ۱۰ سال آینده فضاهای مکفی آموزشی احداث شده و سپس به دنبال کیفی سازی مدارس برویم.

زینی‌وند،با بیان اینکه کار خیر در مناطق محروم دستاورد بزرگی برای جامعه ما خواهد داشت،ابراز داشت:استعداد در دل روستاها و دانش‌آموزان است و سرمایه‌گذاری روی آنها سرمایه‌های اجتماعی را برای آینده به همراه خواهد آورد.

 ارتقای رتبه استان در سرانه فضای آموزشی

احمد اسکندری‌نسب،مدیرکل آموزش و پرورش کرمان نیز در این آئین به نقش ۵۰ درصدی خیران در احداث فضاهای آموزشی استان اشاره داشت و مدرسه را یک امکان و ظرفیت برای پرورش استعدادهای خوب کشور،مسئولیت‌پذیری،اخلاق و ادب و ساختن ایران عنوان کرد.

وی از ارتقای رتبه استان در سرانه فضای آموزشی به میزان میانگین کشوری ۵.۲ متر خبر داد و ابراز امیدواری کرد:به زودی سرانه مطلوب ۸ متر فضای آموزشی در استان محقق شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:طی سه سال گذشته۲۵۷۰ کلاس در استان کرمان احداث شده که خیران نقش اساسی در آن داشته‌اند.

واعظی،مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در این مراسم از همت خیر مدرسه‌ساز ابریشم‌چی به واسطه احداث ۲۳ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در جنوب استان تقدیر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها