فرمانده انتظامی استان؛

دستگیری ۵۶۸ نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه/ کشف ۱۴۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز

سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در سالن دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تعداد افراد دستگیر شده هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۵۳ نفر بوده اند، ۲۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۸۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان با اشاره به مقابله جدی پلیس با اراذل و اوباش، گفت: در هفت ماه سپری شده از سال ۵۶۸ نفر از این افراد دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی همچنین از احضار و کنترل رفتار یک هزار و ۳۱۸ نفر از اراذل و اوباش استان خبر داد و گفت: کنترل اطلاعاتی این افراد که در هفت ماه سال قبل ۴۵۵ نفر بوده است، حدود ۱۹۰ درصد رشد نشان می دهد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به شناسایی بیش از ۲ هزار اراذل و اوباش در سطح استان، تاکید کرد: رفتار تک تک آن ها تحت نظر و کنترل قرار دارد و در صورتی که بخواهند مشکل و یا مزاحمتی ایجاد کنند با برخورد قاطعانه و واکنش سریع پلیس مواجه خواهند شد.

رشد ۳۰ درصدی کشفیات سلاح در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف یک هزار و ۴۸۹ قبضه سلاح در هفت ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۱۴۷ قبضه بود ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع اسلحه های کشف شده ۸۱۵ قبضه سلاح شکاری و ۶۷۴ قبضه سلاح جنگی بوده است.

سردار جاویدان همچنین از کشف ۲۰ هزار و ۲۲۳ عدد انواع مهمات و رشد ۱۲۴ درصدی آن نسبت به سال قبل که ۹ هزار و ۴۸ عدد بوده خبر داد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به انهدام ۲۰ باند و محموله توزیع و حمل سلاح غیرمجاز از ابتدای سال تا پایان مهر اشاره کرد و گفت: در اندام این باندها نیز نسبت به سال قبل که ۱۲ مورد بوده ۶۷ درصد رشد داشته ایم.

وی در پایان از دستگیری ۸۱۱ نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات در هفت ماهه امسال خبر داد و با اشاره به رشد ۹ درصدی دستگیری ها، گفت: در مدت مشابه سال قبل ۷۴۴ نفر دستگیر شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها