رئیس اتحادیه پرنده و ماهی:

مرغ ۲ نرخی شد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت ۳۱ هزار تومانی برای فروش مرغ در واحدهای صنفی از سوی مدیرعامل پشتیبانی امور دام به طور شفاهی اعلام شده اما ستاد تنظیم بازار رسما اعلام‌ نکرده است.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت بازار مرغ اظهار کرد: در حال حاضر مرغ در بازار ۲ نرخی است به طوریکه در میادین با نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و در واحدهای صنفی با قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه می شود.

وی افزود: اخیرا قیمت ۳۱ هزار تومانی برای فروش هر کیلو مرغ در واحدهای صنفی مطرح شده است، هر چند ستاد تنظیم بازار رسما اعلام‌نکرده، اما مدیر عامل پشتیبانی امور دام این موضوع را شفاهی اعلام کرده است.

یوسف خانی قیمت هر کیلو سینه با کتف را ۶۲ هزار تومان، سینه بدون کتف را ۶۴ هزار تومان و فیله مرغ را ۶۷ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار طی روزهای آتی قیمت مصوب را بصورت رسمی اعلام خواهد کرد، اما معلوم نیست که قیمت مصوب چه رقمی باشد، فعلا اعلام کردند که واحدهای صنفی با نرخ ۳۱ هزار تومان عرضه کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلی در تولید مرغ نداریم، تصریح کرد: با توجه به وضعیت مطلوب تولید و ازدیاد عرضه پیش بینی می شود که روند قیمت بهتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها