بازگشت دوباره واحد گازی نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید
معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی

بازگشت دوباره واحد گازی نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید

در ادامه فصل تعمیرات واحدهای نیروگاه شهید رجایی صورت گرفت؛

خروج واحد شماره2 بخاری از مدارتولید برق

واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید خارج شد.
واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید خارج شد.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۴۲

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حبیب شریفی مدیر نیروگاه بخار با بیان تداوم فعالیت های تعمیراتی در این نیروگاه گفت: در ادامه فعالیت های تعمیرات واحدهای نیروگاه، واحد شماره 2 بخاری به ظرفیت نامی 250 مگاوات، برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از شبکه سراسری تولیدبرق خارج شد.

شریفی در ادامه به برنامه های این دوره از تعمیرات اشاره کرد و افزود: تعویض لوله های فاینال سوپر هیتر، بازدید از بسکت ها، شبکه ها و سیل های GAH، بازدید از کانال های دود و هوا، بازدید دوره ای مشعل ها، بازدید از الکتروموتورها و فن های 6/6 کیلوولت و تجهیزات آن در حوزه بویلر، همچنین بازدید از تجهیزات سیستم هیدرولیک و والوهای اصلی توربین، الکتروموتورها و ... در حوزه توربین، بخشی از اقداماتی است که در این دوره از سوی امور تعمیرات مکانیک بخار انجام می شود.

وی اظهار داشت: در حوزه تعمیرات الکتریک و ابزاردقیق نیز متخصصان تعمیرات نیروگاه بخار، فعالیت های مربوط به تست وکالیبراسیون ترانسفورماتورها، سوییچ های فشاری و دمایی، بازدید و تست آنالایزرها، سطح سنج ها، بازدید و تست شعله بین ها، جرقه زن ها و سیستم های اطفای حریق این واحد را در کنار دیگر فعالیت ها به انجام خواهند رساند.

در ادامه برنامه های تعمیرات واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون 4 واحد بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه به طور هم زمان تحت تعمیرات قرار دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها