منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان همزمان با جشن‌های میلاد پیامبر رحمت (ص) از شبکه نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۶۹
به گزارش جام جم آنلاین؛ شبکه نمایش این هفته و به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت ۲۱ در بخش صحنه گران پخش خواهد کرد.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱ تا ۷ آبان پخش خواهد شد: «شاه کلید»، «چک»، «نام و نام خانوادگی»، «خواب فروش»، «تصادف ممنوع»، «فرود هشتم»، «راه آبی ابریشم» نام فیلم‌های این بخش است.
 
ساعت ۱۹: 
فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «رمی»، «سفر به چین»، «بازگشت به اورا»، «رسوایی آرمسترانگ»، «قهرمان سرعت»، «کوهی میان ما» و «شیر».
 
ساعت ۲۱:
همزمان با هفته وحدت و تولد پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت محمد (ص)، شبکه نمایش، منتخبی از فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان را در باکس صحنه گران و در طول هفته پخش می‌کند: «زیر درخت هلو»، «پس گروهان هفتم چی شد؟»، «احمق و احمق‌تر ۲»، «دی دی و ارثیه فامیلی»، «جنجال بزرگ»، «نیش زنبور» و «غریبه‌ها در شهر» نام این فیلم‌ها هستند.
 
ساعت ۲۳:
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم هاست: «غول بزرگ مهربان»، «مردی که خیلی کم می‌دانست»، «ماموریت خارق العاده»، «قاعده بازی»، «روز بعد از فردا»، «دستبرد به بانک» و «دره روشنایی».
 
ساعت ۱ بامداد: 
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «انقام پلنگ صورتی»، «احمق‌ها در آکسفورد» «من و اسب آبی»، «شمال از شمال غربی»، «آناند»، «آفتاب سرخ» و «فرار به سوی پیروزی» هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها