مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :

نسل جوان با دیدن تصاویر دوران جنگ به ایثار شهدا آنان پی میبرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :

توجه شهدا در وصیت نامه ها به مقوله عفاف و حجاب نشات گرفته از آینده نگری آنان بود

عبداله پاکاری در نخستین جلسه فصلی ستاد صیانت از عفاف و حجاب که به صورت وبینار برگزار شد ،گفت : استفاده از سیره و سبک زندگی شهدا با بهره‌گیری از ظرفیت هنر در الگو سازی برای جوانان بسیار موثر است.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۰۸

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در نخستین جلسه فصلی ستاد صیانت از عفاف و حجاب که به صورت وبینار برگزار شد ،گفت : استفاده از سیره و سبک زندگی شهدا با بهره‌گیری از ظرفیت هنر در الگو سازی برای جوانان بسیار موثر می باشد.
پاکاری با بیان اینکه در استان گیلان با بهره‌گیری از آثار مکتوب و تصاویری شهدا نمایشگاه‌های مختلفی را برگزار شهدا است ، اظهار داشت: عفاف و حجاب ، ازدواج و سبک زندگی شهدا از موارد مورد توجه نسل جوان هستند و باید در این حوزه تلاش های بیشتری صورت پذیرد.
پاکاری با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله سازمان هایی است که منابع فرهنگی بسیار غنی و گنجینه‌ی خوبی از داده‌ها را در اختیار دارد افزود: استفاده از این اطلاعات برای تولید محتوا متناسب با ذائقه‌ و تفکرات مختلف در جهت ایجاد آشنایی بیشتر نسل امروز به فرهنگ ایثار می توان بهره برد.
وی توجه شهدا به مقوله عفاف و حجاب در وصیتنامه های خود را نشات گرفته از آینده نگری آنان توصیف کرد و گفت: انتقال پیام شهدا اصلی ترین وظیفه ماست و در این راه باید از تمام ظرفیت ها اعم از تشکل‌های ایثارگری بهترین بهره را ببریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به بازخورد مثبت اقدامات فرهنگی انجام شده در مدارس و دانشگاه ها افزود: حضور همسران شاخص شهدا در قالب روایتگری ، خاطره گویی و سخنرانی بازخوردهای بسیار مثبتی را به همراه داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها