مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :

رفع مشکلات ایثارگران وظیفه قانونی و شرعی همه ماست

عبدالله پاکاری در دیدار با نماینده شهرستان فومن در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از حمایت های نمایندگان مجلس گفت: رفع مشکلات ایثارگران وظیفه قانونی و شرعی همه ماست
کد خبر: ۱۳۳۷۱۹۷

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،عبدالله پاکاری در دیدار با نماینده شهرستان فومن در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از حمایت های نمایندگان مجلس  اظهار کرد: علیرغم وجود قوانین بسیار خوب در خصوص ایثارگران ، نیازمند بازنگری در برخی قوانین جهت حمایت بیشتر از این عزیزان می باشیم.
وی با اشاره به پرداخت بخش قابل توجهی از بدهی های مرتبط با بازنشستگی، درمانی و آموزشی ایثارگران ، تصریح کرد:خوشبختانه جهت ارتقای معیشت ایثارگران قدم های خوبی برداشته شده است.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان، جلب رضایت جامعه ایثارگری را از مهمترین وظایف مسولان دانست و گفت: خدمتگزاری به این قشر معزز و رفع مشکلات آنان وظیفه قانونی و شرعی همه ماست.
پاکاری، با اشاره به انعقاد دو تفاهم نامه ملی بنیاد شهید با استانداری گیلان پیرامون اشتغال و مسکن ایثارگران، خاطرنشان کرد: حل مشکل تامین زمین ایثارگران نیازمند پیگیری و همکاری مسئولین شهرستان است.
خلیل بهروزی فر ، نماینده فومن در مجلس نیز، مسائل خانواده های شاهد و ایثارگر را جزو اولویت های نمایندگان دانست و اظهار کرد: کمک به حل مشکل زمین ایثارگران در اولویت برنامه ها قرار دارد.
وی با اشاره به لزوم تکریم ایثارگران افزود: دیدار از خانواده شهدا باعث ایجاد انگیزه و روحیه جهادی در مدیران می شود.
بهروزی فر اشتغال و مسکن را عمده ترین مطالبه ایثارگران دانست و گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه ها نیازمند پیگیری است و حمایت لازم نیز در راستای رفع انتظارات ایثارگران انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها