معاون سازمان صمت استان ایلام:

۴۸۰۰ تن کالای اساسی در ایلام توزیع شد

رئیس اداره صمت دهلران:

۳۷ واحد تولیدی در شهرستان دهلران فعال هستند

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: ۵۵ واحد تولیدی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۳۷ واحد فعال هستند.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۵۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مرتضی مهدوی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲۰۰ نفر در ۳۷ واحد فعال شهرستان مشغول به کار هستند این در حالی است که اگر همه واحدها فعال شوند زمینه اشتغال چهار هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

وی افزود: مهمترین مشکلات تولیدی شهرستان تغییرات نرخ ارز، سرمایه در گردش، عدم نقدیندگی برای خرید مواد اولیه، تجهیز نوسازی و همچنین بازپرداخت بدهی بانک‌ها است.

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران عنوان کرد: شهرستان دهلران دارای پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری در موضوعات مختلف در حوزه‌های مشترک صنعت، معدن و کشاورزی است.

مهدوی به موقعیت خاص شهرستان دهلران از جمله ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و بازارچه‌های مرزی چیلات اشاره کرد و گفت: منابع غنی در حوزه کشاورزی، نفت و گاز در شهرستان می‌توان ظرفیت‌های بسیار بالایی برای تولید محصولات تولیدی کشاورزی ایجاد صنایع تبدیلی، ایجاد صنایع پایین دستی در حوزه نفت گاز و یا ایجاد شهرک صنعتی تخصصی نفت و گاز در دستور مسئولان و بخش خصوصی قرارداد تا علاوه بر افزایش تولید و صادرات زمینه اشتغال جوانان بیکار منطقه فراهم شود.

وی به عدم راه اندازی کارخانه سیمان دهلران اشاره کرد و بیان کرد: متاسفانه این کارخانه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به یکی از مطالبات مردم منطقه شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها