فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام حضوری شد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: آموزش و فعالیت های این مراکز همزمان با هفته ملی کودک به صورت حضوری از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۳۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محمدرضا رستم پور اظهار داشت : بنا به ابلاغیه سازمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باتوجه به شرایط کرونا، کلاس ها و کارگاه های حضوری مراکز کانون از هفته جاری با حضور اعضا و مربیان آنها بعد از نزدیک به ۲ سال وقفه به صورت حضوری آغاز شد.

وی افزود: کارگاه ها و کلاس ها به صورت شیفت بندی و با تعداد مشخص اعضا برگزار می شود و البته آموزش های مجازی و دورکاری مربیان تا زمانی که ستاد کرونا تصمیمی مبنی بر لغو یا ابقای دورکاری ها اتخاذ کند، این روند کماکان ادامه دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام یادآور شد: فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز ار تجمع اعضای کارگاه در کنار هم، استفاده از ماسک و رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی برای کلاس های حضوری ضروری است و همچین تمام مربیان کانون نیز دزهای اول و دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

رستم پور یادآور شد: بازگشایی مراکز کانون استان در این مدت کم با استقبال بی نظیر اعضای کانون و خانواده های آنها مواجه شد و هرچند همچنان هراس و وحشت روانی ناشی از کرونا در وجود بچه های عضو کانون وجود دارد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه کرونا در طی این ۲ سال تاثیر مخربی را بر روحیه و روان بچه ها گذاشته است، یکی از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ایجاد برنامه های نشاط آفرین و روحیه بخش به بچه ها و ایجاد امیدآفرینی به آنها است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: هرچند کلاس های مجازی از مزایای زیادی برخودار است اما از لحاظ کیفی و سبک آموزش ها، برگزاری کارگاه ها و کلاس ها به صورت حضوری به مراتب بهتر از آموزش مجازی است و حضور فیزیکی بچه ها در کارگاه ها سرزندگی و نشاط را به این کلاس ها بازگردانده است.

وی اضافه کرد: در اولین برنامه حضوری رسمی کارگاه تخصصی نقد و بررسی داستان با حضور کارشناس و نویسنده ماهر و توانای ایلامی استاد خداداد ابراهیمی برگزار می شود و این کارگاه ها با مشارکت اساتید برجسته کشوری و استانی دوباره فعالیت خود را از سر می گیرد.

۱۶ تا ۲۲ مهر هرسال به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها