گردش در دنیای غذاها، نان‌ها و شیرینی‌های لذیذ کرمانشاهی؛

توسعه گردشگری در دنیای خوشمزه غذاهای کرمانشاهی

مدیر کل پست استان کرمانشاه:

جا به جایی دو میلیون و ۸۱۱ هزار مرسوله در استان کرمانشاه

فتاح با تبریک ۱۷ مهرماه روز جهانی پست گفت: از این تعداد یک میلیون و ۴۱۳ هزار مرسوله صادره از استان و یک میلیون و ۳۹۸ هزار مرسوله نیز وارده به استان بوده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  شیوع ویروس کرونا تمایل افراد برای خدمات غیر حضوری و استفاده گسترده از فضای مجازی و خرید اینترنتی را بیشتر کرده به طوریکه بسته و امانات پستی نسبت به قبل از کرونا بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در شش ماهه امسال ۷۳۱ هزار بسته و امانات در استان جا به جا شده که نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد رشد داشته است.

فتاح با بیان اینکه در ایام کرونا فعالیت در عرصه‌های مجازی بیشتر شده است، گفت: در این ایام تعداد فروشگاه‌های اینترنتی ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی به قرار داد ۱۳۰ فروشگاه اینترنتی با اداره پست کرمانشاه اشاره کرد و گفت: قطعا بیش از دو برابر این تعداد فروشگاه در استان از خدمات پست استفاده می‌کنند، اما با این اداره قرار داد ندارند.

فتاح همچنین به خدمات نیابتی اداره پست اشاره کرد و گفت: یکی از این خدمات ارسال مدارک دانشجویان جدید الورود است که هم اکنون در حال انجام است و تاثیر به سزایی در کاهش مراجعات دانشجویان و سفر‌های شهری دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها