طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه :

 امید رضایی به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج منصوب شد

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای،ریاست قوه قضاییه،  امیدرضایی،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج منصوب شد.  
کد خبر: ۱۳۳۹۸۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در متن این حکم از سوی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، ریاست قوه قضاییه آمده است :

 امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی ازآن،اجرای عدالت اسلامی ورسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج روز پنج شنبه  هشتم مهرماه با حضوراسلامی،معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و بخشی،معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان،امام جمعه،فرماندار و مسئولین  قضایی و اجرایی شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات مجید سیمی،دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج که به مدت 5 سال عهده دار این سمت بودند،تجلیل به عمل می آید.
 
امیدرضایی،فعالیت قضائی خود را از سال 1395 آغاز و در سمت های مختلفی از جمله دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان،جانشین دادستان منوجان،معاون دادستان منوجان خدمت نموده است و در سال 1398 از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان منصوب شده بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق گرایش جزا و جرم شناسی می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها