دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره  به هلاک رسیدن عامل شهادت سه تن ماموران پلیس موادمخدر در شهرستان کهنوج گفت:در این رابطه سه نفر از بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۳۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجید سیمی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس ازانجام یکسری اقدامات پلیسی و رصد فعالیت یک باندقاچاق مواد مخدر در این شهرستان،عصر روز چهار‌شنبه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج  محل دپوی مواد مخدر را شناسایی می نمایند. 

 وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضایی،بازرسی از محل دپو که در واقع ۲منزل مسکونی بوده است در دستور کار قرار می گیرد که متاسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر قاچاقچیان مسلح اقدام به تیر اندازی به سمت مامورین می نمایند ودر این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه دوتن دیگر از پرسنل خدوم ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و عامل اصلی تیراندازی نیز به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسیده است .

سیمی تصریح کرد:بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است و در این رابطه ۳نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است. 

دادستان کهنوج با بیان اینکه دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح  برخورد خواهد کردافزود:با اقدامات دستگاه قضایی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته چندین باند سازمان یافته و بین الملی قاچاق مواد مخدر در منطقه منهدم شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها