دکتر جبلی در اختتامیه جشنواره «صدای تولید، قهرمان تولید»:

همت کارآفرینان و صبر مردم گره‌گشای کشور در این سال سخت بود

دکتر مهدیار اسماعیلی، مدیر رادیو اقتصاد درباره وضعیت اقتصادی و برنامه های هفته دفاع مقدس گفت.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۳۰

دکتر مهدیار اسماعیلی، مدیر رادیو اقتصاد به جام جم گفت: وقتی سخن از جنگ اقتصادی، ایستادگی و مقابله با تهاجم دشمن می شود، انتظار است مسئولان نیز پیشتاز این موضوع بوده و به نوعی زندگی کنند که این فشار را احساس کنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده مقتدر یاد می‌شود، این است که به عنوان نوک حمله در مقابله با تجاوز دشمن عمل می نمود و سپس لشگر خود را فرا می‌خواند.

اسماعیلی با اشاره به هفته دفاع مقدس و آثار استقامت در زندگی افزود: زمانی که ما از ظرفیت‌های خود برای پیشبرد اهداف بهره می‌گیریم، ضمن ایجاد آمادگی برای مقابله با مشکلات، برای همیشه مستقل شده و دیگر نیازی به کمک خارج از کشور نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما زمانی نا خواسته وارد یک جنگ تحمیلی از سوی قدرت های جهانی شدیم و با اتکا به نیروی داخلی توانستیم با آنها مقابله کنیم و همان تجربه در جنگ اقتصادی کنونی به یاری ما شتافته و توانستیم از مشکلات اقتصادی نیز سربلند بیرون بیاییم.

مدیر رادیو اقتصاد در خصوص برنامه های ترتیب داده شده این شبکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه مشت پر که هر روز ساعت 11:05 دقیقه پخش می شود به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولید داخل در دوران دفاع مقدس می پردازد و اینکه چگونه ضمن تجهیز خود در مقابل با دشمن، توانستیم دست به ساخت سلاح ها و تجهیزات نظامی پیشرفته بزنیم. برنامه پرونده از دیگر ویژه برنامه‌های این شبکه است که هر روز ساعت 17:05 به روی آنتن می رود که ضمن بررسی کنترل بازار در دوران دفاع مقدس به شنوندگان یادآوری می‌کند که در شرایط حال حاضر که با مشکلات اقتصادی و یا کمبود کالای خاصی روبرو می شویم می توانیم آن تجربه مدیریت را بکار گیریم.

مدیر رادیو اقتصاد از همراهی و همگامی برنامه های دیگر شبکه در این هفته مبارک تاکید کرد: برنامه عصر اقتصاد که ساعت 19 تا 20:40 به روی آنتن می‌رود به گفتگو با فرماندهان دفاع مقدس و چگونگی کنترل بحران مدیریت می‌پردازد و برنامه رهیافت که مورد استقبال شنوندگان قرار دارد نیز هر روز ساعت 21 به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد.

وی خبر ساعت 10 و برنامه راه پیشرفت را نیز از دیگر ویژه برنامه های این هقته دفاع مقدس نامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها