وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم کارش را چطور آغاز کرده‌ است؟

اولویتی به نام واکسیناسیون هنرمندان

فراخوان هشتمین جشنواره صنعت چاپ استان اردبیل

هشتمین جشنواره صنعت چاپ استان اردبیل با رویکرد رقابتی و انتخاب شاخص‌ها در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۴۸
فراخوان هشتمین جشنواره صنعت چاپ استان اردبیلبه گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این جشنواره با همکاری اتحادیه چاپداران برگزار می شود، ضمن دعوت از چاپخانه‌داران، کارگران، صحافان، طراحان و لیتوگرافی‌ها به مشارکت در این جشنواره، هدف از این رویداد را تجلیل از فعالان عرصه چاپ استان بیان کرد.
محمدپور درباره بخش‌های مختلف جشنواره صنعت چاپ استان اردبیل گفت: این جشنواره در شاخه‌های مختلفی، چون چاپخانه برتر استان و شهرستان با ارائه دو نمونه کار چاپی کتاب، پوستر، کاتالوگ و ... که در یک سال اخیر به چاپ رسیده است و نیز بخش چاپ دیجیتال با ارائه دو نمونه کار چاپی برتر در یک سال اخیر برگزار می‌شود.
وی افزود: صادرکننده برتر با ارائه دو نمونه کار چاپی که در یک سال اخیر صادر شده و کارگر نمونه (طبق قوانین کار با معرفی چاپخانه‌ها)، همچنین پیشکسوت چاپخانه‌دار یا کارگر چاپخانه، از بخش‌های دیگر این جشنواره است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تولیدکننده محصولات و ماشین‌آلات چاپ با ارائه نوع خدمات و دستگاه‌های مرتبط با چاپ، آموزش و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در یک سال اخیر و نیز تحقیق و پژوهش در حوزه چاپ با ارائه تحقیق و پژوهش چاپ شده در یک سال اخیر، از جمله بخش‌های دیگری است که شرکت‌کنندگان این جشنواره می‌توانند در آن مشارکت کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: علاوه بر این موارد، بخش صحافی سنتی و دستی با ارائه دو نمونه کار صحافی و بخش گرافیست و طراح با ارائه دو نمونه کار چاپی در یکسال اخیر که در چاپخانه‌های استان به چاپ رسیده باشد، از جمله موارد دیگری است که چاپخانه‌داران، کارگران، صحافان و طراحان و لیتوگرافی می‌توانند در آن شرکت کنند.
محمدپور آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز با شماره تلفن ۳۳۲۳۰۸۷۳ تماس گرفته و آثار خود را به امور چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تحویل دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها