نوسازی و تجهیز ناوگان آمبولانس های خرم آباد

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری خرم آباد گفت: آمبولانس های این سازمان نوسازی و تجهیز شدند.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۳۸
نوسازی و تجهیز ناوگان آمبولانس های خرم آبادبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: هدایت الله دالوند افزود: سه دستگاه آمبولانس جدید و یک دستگاه سمند برای سازمان آرامستانهای شهرداری خریداری شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به مطالبه برخی از شهروندان نسبت به فرسوده بودن آمبولانس های حمل جسد در سازمان آرامستان، با تاکید و پیگیری‌ها و حمایت های شهردار خرم آباد و هدایت دالوند مدیرعامل سازمان آرامستان ، سه دستگاه پژو و یک دستگاه سمند به ماشین آلات این سازمان اضافه شد.
 
دالوند تصریح کرد: همچنین پیمانکار سازمان آرامستان شهرداری خرم آباد بهسازی دو دستگاه آمبولانس ، نسبت به تغییر در سیستم ماشین آلات این سازمان را در دستور کار قرار داد.
 
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،  اگر توان مالی و اعتباری سازمان اجازه بدهد تا پایان امسال یعنی سال 1400، تعداد سه دستگاه دیگر آمبولانس، به تعداد فعلی افزوده شود.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به رفع مشکل روشنایی در سازمان آراسمتانها اشاره و عنوان کرد:  برج‌های نوری جدید در قطعات یک و دو گلزار شهدا نصب شده است.
 
دالوند ادامه داد: فعلا تعداد دو برج نوری جدید نصب شده‌اند و برنامه آن است که سیستم روشنایی در شب آرامستان اصلی شهر خرم‌آباد با نصب برج‌های نوری به سرعت تقویت شود.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد همچنین به زیباسازی محیط آرامستان اشاره و گفت: زیباسازی محیط آرامستان متناسب با مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی بیان کرد: برنامه‌ریزی های لازم برای افزایش ظرفیت پذیرش سردخانه‌ی آرامستان اصلی شهر خرم‌آباد نیز صورت گرفته است و  به‌زودی، دو برابر می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها