موانع و مشکلات در ارائه صدور سند ملکی رفع گردد
رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر خرم آباد:

موانع و مشکلات در ارائه صدور سند ملکی رفع گردد

مسائل مالی عامل عقب ماندگی های شهری

شهردار خرم آباد گفت: عقب‌ماندگی‌های شهری ما، نشات گرفته از مسائل مالی است.
کد خبر: ۱۳۳۶۷۹۸
مسائل مالی عامل عقب ماندگی های شهریبه گزارش جام جم انلاین لرستان: سعید فتوحی در دیدار با سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان،  افزود: شیرازه مالی شهرداری خرم‌آباد با بدهکاری ۳۰۰ میلیارد تومانی از هم‌ پاشیده است و این نشان از این دارد که مسائل مالی عامل عدم توسعه شهری و عقب ماندگی شده اند.
 
وی ادامه داد: شهرداری یک نهاد عمومی و غیردولتی و در راستای خدمت‌رسانی به مردم است برقراری تعاملات برای جبران عقب‌ماندگی‌های شهری ضرورت دارد.
 
 
شهردار خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به اقدامات در دست اجرا اشاره و تصریح کرد: طراحی جدید المان میدان شهدا، تبدیل پارک شهر به پارک مشاهیر و زیباسازی ورودی‌های شهر از چهار سمت الشتر، کوهدشت، بروجرد و جنوب پیشنهاد و در مسیر اجرا قرار دارد.
 
وی ادامه داد: از ظرفیت قرارگاه خاتم باید استفاده شود اگر قرارگاه خاتم به کمک ما نیاید نمی‌توانیم کارهای عمرانی بزرگی در این شهر انجام دهیم.
 
یکی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد نیز بیان کرد: دلیل فاصله بین مردم، شورا و شهرداری، یکی نبودن حرف و عمل است شکاف‌ها را ما ایجاد کردیم، مردم هر جا که نیاز بوده به صحنه آمدند و اما ما تنها شعار دادیم.
 
یونس امرایی ادامه داد: شورا، یک پارلمان محلی است که از قدرت کارهای اجرایی برخوردار است و می‌تواند مصوباتی را تصویب کند، بر این اساس، باید عمل را درست کنیم و تلاش این است که بتوانیم گام های بزرگ برداریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها