با نصب تاپ مارت، یک فروشگاه همراه خود داشته باشید

در سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تکنولوژی دنیای دیجیتالی پیشرفت چشم گیری داشته است. به طوری که دیگه بیشتر فعالیت‌های مردم به صورت دیجیتالی و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام می‌شوند. امروزه می‌توان فروشگاه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف مشاهده کرد؛
کد خبر: ۱۳۳۶۱۰۵
با نصب تاپ مارت، یک فروشگاه همراه خود داشته باشید.
 
اما حوزه‌ای که تا چندی پیش چندان مورد توجه قرار نگرفته بود، حوزه سوپر مارکت و فروشگاه لوزام مصرفی می‌باشد. اما آمده‌ایم این مژده را به شما بدهیم که دیگر نیاز نیست خودتان خریدهای خانه را انجام دهند؛ کافی است با نصب اپلیکیشن تاپ مارت، یک فروشگاه همراه برای خود داشته باشید.

اپلیکیشن تاپ مارت نوعی فروشگاه آنلاین لوازم مصرفی خانه می‌باشد که جدیدا برای رفع نیازهای مردم طراحی و منتشر شده است. کاربران تاپ مارت به طور کلی می‌توانند خود را از هرگونه خرید لوازم مصرفی خانه مرخص کنند؛ زیرا اپلیکیشن تاپ مارت یک همراه همیشگی برای افراد است تا هر زمان و در هر مکانی که اراده کنند، محصولات مصرفی مورد نیاز خود را داشته باشند. امروزه این اپلیکیشن هزاران کاربر دارد و توانسته رضایت عده کثیری از آن‌ها را به دست آورد. اما شاید برایتان سوال باشد که چرا تاپ مارت؟

چرا تاپ مارت؟

تاپ مارت یک انقلاب در عرصه سوپر مارکت و فروشگاه آنلاین است که به مردم ایران توانایی خرید آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی را می‌دهد. این اپلیکیشن ویژگی‌هایی دارد که باعث شده به عنوان برترین اپلیکیشن در حوزه تبدیل شود. کاربران فعلی تاپ مارت با دانستن این ویژگی‌ها می‌توانند استفاده بهتری از این اپلیکیشن داشته باشند. اگر شما در دانلود اپلیکیشن تاپ مارت مردد هستید، ویژگی‌های این اپلیکیشن بی نظیر را مطالعه کنید:

·  با اپلیکیشن تاپ مارت در هر زمان و هر مکانی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

جالب است بدانید ثبت سفارش از اپلیکیشن تاپ مارت محدودیت ندارد. می‌توانید سفارش خود را 7 روز هفته بدون هیچگونه محدودیتی ثبت کنید. همچنین مهم نیست که در کجای کشور قرار دارید، محصولات موجود اپلیکیشن تاپ مارت به تمام نقاط شهر شما ارسال دارد و کافی است اطلاعات موقعیت مکانی خود را وارد کنید.

· می‌توانید زمان ارسال سفارشاتتان را تعیین کنید.

برای کاربران تاپ مارت این تضمین وجود دارد که سفارشات آن‌ها در بدترین حالت نیز در کمتر از 1 ساعت به دستشان می‌رسند. میانگین ارسال و تحویل کالا نیم ساعت است و در یک چشم بر هم زدن، پیک موتوری سفارشاتتان را تحویل می‌دهد. جالب است بدانید شما می‌توانید حتی زمان ارسال و تحویل سفارشات خود را نیز تعیین کنید تا پیک، سفارشات شما را دقیقا سر موقه تعیین شده به دستتان برساند. چنین ویژگی‌هایی در اپلیکیشن تاپ مارت باعث شده آن را به مجهزترین و بهترین فروشگاه آنلاین لوازم مصرفی ایران تبدیل کند.

·در شیوه ثبت سفارش خود حق انتخاب دارید.

یکی از قابلیت‌های جالب توجه اپلیکیشن تاپ مارت، امکان سفارش به چندین شیوه ثبت می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید با توجه به شرایط و موقعیت خود، یکی را که برای شما ساده‌تر است را انتخاب کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید. به ندرت می‌توان این قابلیت را در اپلیکیشن‌های مشابه در بازار یافت.

در شیوه ثبت سفارش آنلاین، شما باید از داخل اپلیکیشن لیست سفارش خود را برگزینید و تمام مراحل را به صورت آنلاین انجام دهید. در شیوه ثبت سفارش تلفنی شما می‌توانید با تماس با تاپ مارت، لیست سفارش خود را به تیم پشتیبانی تاپ مارت بازخوانی کنید تا ثبت شوند. و در شیوه ثبت سفارش صوتی، کافی است یک ویس حاوی لیست سفارشاتتان را به پشتیبانی تاپ مارت بفرستید تا ثبت شوند. تمام این شیوه‌ها می‌توانند عالی باشند و هیچگونه محدودیتی در انتخاب یکی از آن‌ها ندارید.

·اپلیکیشن تاپ مارت، دارای بیش از 6000 قلم کالا است.

این تفکر اشتباه در برخی افراد وجود دارد که یک فروشگاه آنلاین نمی‌تواند اقلام زیادی برای فروش داشته باشد. اپلیکیشن تاپ مارت به طور کلی این تفکر را نقض می‌کند و کاربران می‌توانند سفارش خود را از میان بیش از 6000 قلم کالا به ثبت برسانند. به نوعی شما در اپلیکیشن تاپ مارت تمام محصولات مصرفی مورد نیاز خود را می‌توانید بیابید و به سادگی سفارش خود را ثبت کنید.

·شما می‌توانید بازخورد مشتریان سابق فروشگاه‌ها را مشاهده کنید.

قطعا برای تمام افراد مهم است که فروشگاهی که خرید از آن انجام می‌شود، عملکردی خوب و با کیفیت داشته باشد. به همین دلیل اپلیکیشن تاپ مارت این امکان را برای کاربران در دسترس گذاشته تا بتوانند عملکرد تمام فروشگاه‌ها را در ارائه خدمات مشاهده کنند. هر فردی می‌تواند پس از اتمام سفارش خود، نمرات و نظرات خود را راجع به خدمات فروشگاه به ثبت برسانند و افراد دیگر نیز آن را ببینند. این قابلیت باعث شده شما بتوانید بهترین فروشگاه را برای خود انتخاب کنید تا خریدها از آن انجام شوند.
 
با نصب تاپ مارت، یک فروشگاه همراه خود داشته باشید.
·پرداخت خود را می‌توانید به شیوه‌های متنوعی انجام دهید.

از قابلیت‌ها دیگر تاپ مارت می‌توان به وجود شیوه‌های مختلف پرداخت اشاره کرد. امروزه عمده‌ای افراد برای کارت بانکی خود رمز دوم یا رمز پویا دریافت کرده‌اند که می‌توانند به سادگی پرداخت خود را انجام دهند؛ اما اگر رمز دوم یا رمز پویا ندارید، باز هم بستری ساده برای پرداخت شما ساخته شده است. سه روش پرداخت در اپلیکیشن تاپ مارت وجود دارد؛ پرداخت آنلاین، پرداخت از کیف پول اعتباری و پرداخت در محل. شما می‌توانید با توجه به شرایط و توانایی خود، یکی از شیوه‌های پرداخت را انتخاب کنید.

·نوع موبایل شما مهم نیست، می‌توانید اپلیکیشن تاپ مارت را نصب کنید.

امروزه موبایل‌های مختلفی با سیستم‌های نرم افزای متفاوت در مردم وجود دارد که باعث شده در نصب برخی اپلیکیشن‌ها محدودیت داشته باشند. اما اپلیکیشن تاپ مارت برای تمام سیستم‌های نرم افزاری وجود دارد و افراد می‌توانند دانلود اپلیکیشن تاپ مارت را برای اندروید و اپل (IOS) انجام دهید. در آخر مقاله مراحل نصب و استفاده از اپلیکیشن تاپ مارت را برایتان توصیح می‌دهیم.

·می‌توانید به صورت آنلاین وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.

برای راحت سازی خیال کاربران، توانایی مشاهده وضعیت سفارش در اپلیکیشن گذاشته شده است. یعنی شما می‌توانید ببینید سفارش ثبت شده خودتان در چه مرحله‌ای قرار دارد و زمان رسیدن آن را تخمین بزنید. حتی پس از ارسال سفارشاتتان با پیک، می‌توان موقعیت مکانی پیک موتوری را ببینید و انتظار رسیدن آن را بکشید.

·در تمام مراحل سفارشتان، تیم پشتیبانی تاپ مارت کنار شماست.

اپلیکیشن تاپ مارت برای راحتی کاربران خود، یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و تمام وقت را برای پیگیری سفارشات گذاشته است. در صورتی که در مراحل سفارشاتتان به مشکلی برخوردید، می‌توانید با تماس با پشتیبانی تاپ مارت مشکل خود را رفع کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.
 
با نصب تاپ مارت، یک فروشگاه همراه خود داشته باشید.
مراحل دانلود و نصب اپلیکیشن

همانطور که ذکر شد، اپلیکیشن تاپ مارت تمام سیستم‌های نرم افزاری موبایل‌ها را ساپورت می‌کند و می‌توانید آن را در موبایل خود نصب کنید. برای اینکه بهتر و راحت‌تر بتوانید دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ مارت را انجام دهید، مراحل کلی آن را در اختیارتان می‌گذاریم. اپلیکیشن تاپ مارت دو نسخه اندروید و IOS و قطعا در دانلود اپلیکیشن تاپ مارت هیچ مشکلی نخواهید داشت.

شما می‌توانید دانلود اپلیکیشن تاپ مارت نسخه اندروید و نسخه IOS را از وبسایت رسمی تاپ مارت انجام دهید. پس از اتمام دانلود، پروسه نصب بسیار ساده‌ای خواهید داشت. زیرا اپلیکیشن تاپ مارت حجم نسبتا کمی دارد و نیازمند به زمان و فضای زیادی نیست. حالا که نصب کردید، باید مراحل ورود به اپلیکیشن تاپ مارت را بگذرانید. در ادامه به مراحل آن نیز می‌پردازیم.

مراحل ورود به اپلیکیشن و استفاده از آن

حال که مراحل دانلود و نصب اپلیکیشن را گذراندید، شاید در ورود و استفاده از اپلیکیشن به مشکل بخورید. به همین دلیل این آموزش را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید به سادگی وارد اپلیکیشن شوید و شروع به استفاده از آن کنید. مراحل زیر خلاصه‌ای از این پروسه هستند:

·نحوه ورود به اپلیکیشن را از میان ورود با شماره موبایل و انتخاب آدرس انتخاب کنید. اگر با شماره موبایل خود وارد شوید، می‌توانید از جشنواره‌ها و تخفیف‌های این اپلیکیشن آگاه باشید، زیرا تماما به شما اطلاع رسانی خواهند شد. همچنین می‌توانید گزینه دیگر را انتخاب کنید تا ابتدا اپلیکیشن را به خوبی ببینید، سپس شماره موبایل خود را به اکانت خود بیفزایید.

·آدرس ثابت خود را یک بار برای همیشه وارد کنید تا دیگر نیاز نباشد آن را هر بار مجددا وارد کنید. وارد کردن تمام مشخصات آدرس بسیار ضروری است؛ اگر آن را اشتباه وارد کنید، سفارشاتتان به آدرس اشتباه ارسال می‌شوند.

· در این مرحله باید روش ثبت سفارشاتتان را انتخاب کنید. مثلا در صورتی که می‌خواهید سفارشتان سریع‌تر به دستتان برسد، می‌توانید گزینه "نزدیک‌ترین سوپر مارکت‌ها" را بزنید. همچنین شیوه‌ها ثبت سفارش تلفنی و صوتی نیز در این بخش وجود دارند.

·فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های مختلفی می‌توانید در این بخش مشاهده کنید که اطلاعات هرکدام ذکر شده است. می‌توانید با مقایسه آن‌ها با یکدیگر، بهترین فروشنده را انتخاب کنید تا سفارشاتتان از سمت او ارسال شوند.

· تبریک! شما حالا جزوی از خانواده تاپ مارت هستید. از حالا می‌توانید به راحتی سفارش‌های خود را در آن ثبت کنید و از خدمات اپلیکیشن تاپ مارت بهره‌مند شوید.

تاپ مارت، فروشگاه آنلاین همیشه همراه شما

توجه کنید که شما حالا یک فروشگاه همراه خود دارید که می‌توانید در هر مکان و زمانی سفارش خود را در آن به ثبت برسانید. از حالا نیازی نیست تا خریدهای سنگین وزن خانه را خودتان انجام دهید؛ کافی است سفارش خود را در اپلیکیشن تاپ مارت ثبت کنید، تا در سریع‌ترین زمان به دستتان برسند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها