مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان اعلام کرد:

اشتغال بیش از 13 هزار نفر کرمانی در طرح های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) دراستان کرمان بااشاره به پوشش 22 شهرستان استان با طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی این مجموعه گفت :در مجموع طرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام در توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در استان،3 هزار و 43 طرح با 13 هزار و 106 نفر اشتغال و سرمایه‌گذاری 5 هزار و 290 میلیارد ریال اجرا شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۶۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدعلی روح الهی،افزود:ستاد اجرایی فرمان امام 147 پروژه عمرانی در استان کرمان با سرمایه‌گذاری 323 میلیارد ریال انجام داده که شامل ساخت 41 باب مدرسه در نقاط جنوبی و شرقی استان،43 باب مسجد،61 پروژه عمرانی شامل خانه عالم،حسینیه،خدمات آبرسانی وسرویس بهداشتی و سالن ورزشی و بازسازی تعدادی مدارس است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان همچنین گفت:سال قبل پوشش بیمه‌ای 100 هزار واحد مسکونی روستایی با مشارکت استانداری منعقد شد.

روح‌الهی ادامه داد:در سال 1400 در خصوص توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی با اجرای 6 هزار و 250 طرح با سرمایه‌ای بالغ بر 8 هزار و 438 میلیارد ریال در 22 شهرستان کرمان با کمک دستگاه‌ها انجام خواهیم داد که حدود 18 هزار و 750 نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی همچنین خواستار مشارکت جمعی در اجرای طرح‌ها برای نتیجه موفق شد و گفت: مطالبه‌گری حرف اول را می زند و اگر در خصوص کمک‌های ستاد اجرایی در استان مطالبه‌گری نباشد قطعا همین تعداد طرح هم محقق نخواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها