استاندار کرمان گفت:۱۲هزار شغل از محل توانمندی‌های داخلی استان با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت در استان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۳۲۴۲۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان،علی زینی‌وند،استاندارکرمان،سردارمعروفی،فرمانده سپاه ثارالله ومدیرکل کمیته امداد کرمان درمحل مصلای شهر کرمان، توزیع ۴۰۰دستگاه کولر گازی میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق جنوب و شرق استان کرمان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علیدادی،در این مراسم، رزمایش"ایران همدل"را نهضت بزرگ کمک‌رسانی دانست که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری خانواده‌های آبرومند و نیازمند راه‌اندازی شده است.

امام جمعه کرمان ابراز امیدواری کرد:با فراهم شدن زمینه اشتغال، خانوادها بتوانند خودکفا شده و زندگی خود را اداره کنند.

علی زینی‌وند،استاندار کرمان نیز در این مراسم با اشاره به آسیب‌های متعدد وارده بر مشاغل ناشی از بیماری کروناگفت:بسیاری از افراد آبرومند شغل خود را از دست داده‌اندو تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند،اما باید همدلانه به کمک هم برویم.

وی به طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد اشاره داشت واز کمیته امداد امام خمینی(ره)استان برای شبکه‌سازی درمشاغل خردخانگی قدردانی کرد.

استاندار کرمان افزود:ایجاد ۱۲هزار شغل از محل توانمندی داخلی استان (صنایع بزرگ)با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت در استان پیش‌بینی شده است.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم گفت:۴۰۰دستگاه کولر گازی برای توزیع میان مددجویان مناطق جنوبی و بخشی از شرق استان به واسطه شرایط اقلیمی در فاز اول تهیه شده و نیازسنجی برای ادامه رزمایش"ایران همدل"را خواهیم داشت. 

وی از کمک حدود۳میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در راستای کمک‌های معیشتی و درمانی به خانواده‌های نیازمند استان کرمان خبر دادو گفت: این کمک‌ها مختص مددجویان کمیته امداد نیست و تمام اقشار را شامل می‌شود.

صادقی،همچنین به تعهد دو برابری طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان در سال جاری اشاره کردو افزود:سرانه امسال تسهیلات کمیته امداد۵۰ تا۱۰۰ میلیون تومان شده است.

وی ادامه داد:۱۱۰۰مورد شغل توسط کمیته امداد امام خمینی استان کرمان طی سال جاری ایجاد شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها