آئین اختتامیه جشنواره کشوری پروژه های دانش آموزی سینرژی در کرمان برگزار شد

آئین اختتامیه جشنواره کشوری پروژه های دانش آموزی سینرژی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان و جمعی از مسئولان به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۷۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش کرمان،از مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت نام برد و خاطر نشان کرد:تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد و  انسان در طراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

احمداسکندری نسب،با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید انسان تمام ساحتی را در مدارس تربیت کنیم گفت:مهارت آموزی در راستای آموزش چگونه زیستن،بهتر زیستن و باهم زیستن مهمترین برنامه ما در آموزش و پرورش استان است که در همین راستا کارگروه مهارت آموزی در سطح استان،مناطق و مدارس تشکیل شده است.

اسکندری نسب،با عنوان اینکه تمامی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدرسه محقق می شود تاکید کرد:باید در مدارس نحوه استفاده صحیح از منابع طبیعی و غیر طبیعی را آموزش دهیم.

وی بر ترویج فرهنگ پرسشگری،مطالبه گری و پژوهش در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود:مدرسه بهترین مکان برای فرهنگ سازی و ترویج امور فرهنگی است.

احمد اسکندری نسب،ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل موثر شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با آموزش و پرورش استان گفت:از هر طرح و برنامه ای که زمینه ساز ارتقا فرهنگ جامعه در مصرف انرژی باشد در مدارس استقبال می کنیم.

وی مدیریت مصرف انرژی را در کشور ضروری دانست وافزود:باید به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان سفیران مدیریت مصرف انرژی باشند.

بر پایه این گزارش جشنواره کشوری پروژه های دانش آموزی سینرژی با حضور یکهزار و ۹۲۷ دانش آموز و ثبت یکهزار و ۱۳۱اثر از آبان ماه سال ۱۳۹۹در کشور کلید خورد.

این جشنواره در محور های ترجمه کتاب،تالیف،ابداعات،داستان نویسی و کار آفرینی برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها