نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

خیری بالاتر از شهید و شهادت وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم گرامیداشت شهید شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان،بر ترویج و تبیین صفات اخلاقی و رفتاری این شهید بزرگوار در جامعه دانش آموزی و فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۴۸۷۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی،در مراسم گرامیداشت شهید شیخ علی ایرانمنش ضمن تسلیت سالروز شهادت این شهیدبزرگوار به جامعه فرهنگی استان و خانواده وی از برگزاری یادواره شهید شیخ علی ایرانمنش در روز بیست و دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه معلمی، عالم بودن و شهید بودن سه ویژگی برجسته شهید ایرانمنش است،تاکید کرد:صفات اخلاقی و رفتاری شهید ایرانمنش باید برای جامعه دانش آموزی و فرهنگی ترویج و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شهید ایرانمنش معلم بود و معلم به لحاظ تاثیرگذاری و واقعیت جامعه بشری یک جایگاه ممتاز را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:معلم با روح و روان انسان سر و کار دارد پس کلمه معلم در افراد تحول درونی و انقلاب به وجود می آورد و منشا خیرات و برکات فراوان است.

وی با اشاره اینکه شهید ایرانمنش عالم به دین و عادل به دین بود،گفت:نگاه معلم به مدرسه و دانش آموز از جایگاه عالم دین نگاه کاملا پیشرفته و پیشتاز است و در دانش آموز تاثیر گذاری زیادی دارد.

علیدادی،با بیان اینکه شهید ایرانمنش معلم عالم شهید است،اظهار داشت:این سه ویژگی برجسته شهید ایرانمنش هستند که باید در جامعه فرهنگی و دانش آموزی ترویج و تبیین شوند.

امام جمعه کرمان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور گفت: آموزش و پرورش یک کانون ارزشمند و آغاز و پایان هر حرکت ارزشمند فرهنگی در جامعه است.

بر پایه این گزارش:مراسم گرامیداشت شهید شیخ علی ایرانمنش و شهید نصرالله خاندانی با حضور امام جمعه کرمان،رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان،سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی،سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید ایرانمنش در ۲۷ بهمن ماه و در سالروز شهادت این شهید بزرگوار برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها