حمید ابراهیمی خبر داد:

با "گیل‌دخت" به تلویزیون می‌آیم

حمید ابراهیمی، به تازگی در سریال تاریخی "گیل‌دخت" ایفای نقش کرده‌‌ که زمینه اجتماعی دارد و در دوران قاجار می‌گذرد.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۸۴

حمید ابراهیمی بازیگر با بیان این مطلب به جام جم گفت: سریال "گیل‌دخت" را مجید اسماعیلی کارگردانی کرده که به نظرم می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این سریال نقش عباس‌قلی که آدمی خاکستری است بازی کرده‌ام. ویژگی‌ اصلی آدم‌های خاکستری، آن است که نه سیاه مطلق هستند و نه سفید مطلق و برای همین اگر درست اجرا شوند می‌توانند مورد قبول گروه بالایی از مخاطبان قرار گیرند.

این بازیگر افزود: در کنار داستان‌پردازی کلاسیک که خیر مطلق و شر مطلق را کنار هم و دربرابر هم ارائه می‌دهد و از دیرباز بیننده خودش را داشته است در سالیان اخیر بیشتر با درام‌هایی روبرو بوده‌ایم که نوعی شخصیت‌پردازی بینابین و سایه‌روشن داشته‌اند.

 ابراهیمی درباره بازخورد کارهای اخیرش در تلویزیون بیان داشت: اخیرا سریال "کلبه ای در مه" را روی آنتن داشتم که کم و بیش مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

وی با اشاره به کاراکترش در سریال مذکور گفت: در آن سریال در نقش استوار سیروس که رئیس پاسگاهی در روستایی از شمال در قبل از انقلاب اسلامی است بازی کردم. آن نقش با وجود اینکه جاهایی خیلی منفی می‌شد ولی درمجموع نقشی خاکستری و چندوجهی بود.

این هنرمند در چگونگی ایفای نقش‌های خاکستری عنوان کرد: با تلاش زیادی در تمرینات سعی می‌کنم نقش را رنگ آمیزی کنم و درکنارش حتما نکات زیادی را با همکاری کارگردان به نقش اضافه می‌کنم. کار کردن در تعامل با کارگردان برایم لذت‌بخش است چون باعث باروری نقش می‌گردد.

ابراهیمی پیرامون رابطه خودش و تلویزیون به‌عنوان مخاطب اظهار داشت: بسته به شرایط و در مواقع بیکاری برنامه‌های مختلف تلویزیون را پیگیری می‌کنم.

بازیگر تله‌فیلم‌های "مهمان" و "پابه پا" تاکید کرد: هم سریالهای تلویزیون را دنبال می‌کنم و هم اینکه کیفیت کار همکاران را رصد می کنم. همچنین برنامه‌های گفتگومحور و مسابقات مختلف را پیگیری کرده و سعی می‌کنم بدون پیش‌‌زمینه ذهنی قبلی، برنامه‌ها را ببینم.

حامد مظفری/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها