مشتریان ، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایند

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: سامانه 20117 برای ثبت رفع خرابی تلفن ثابت در تمامی شهرها و روستاهای استان ارائه خدمات می‌کند.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۸۸
مشتریان ، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایندبه گزارش جام جم آنلاین کردستان ،حجت الله قنبری ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان افزود: در صورتی ‌که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط درحوزه تلفن ثابت برخورد کنند، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه گویا 20117 شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی مخابرات باشند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: مشترکان قبل از تماس با سامانه و اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن خطوط تلفن  در داخل ساختمان خود اطمینان حاصل کنند.

قنبری خاطرنشان ساخت: از آنجاییکه رسیدگی به مشکلات و مطالبات مخابراتی مشتریان تحت عنوان اصل مشتری مداری مورد توجه است، رفع مشکل ثبت شده در سامانه 20117 در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از 72 ساعت از برنامه های دارای اولویت مخابرات است .

وی با اعلام اینکه مشتریان می توانند، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایند تصریح کرد: این سامانه به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های تدوین شده در مخابرات منطقه بخصوص در شرایط کرونایی موجود گفت: رفع اختلال تلفن ثابت شناسایی شده به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری توسط همکاران این واحد صورت خواهد گرفت تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری به عمل آید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها