رحیم نوروزی، بازیگر که به تازگی مجموعه تلویزیونی فرشتگان بی بال را روی آنتن داشت، درباره ساخت فیلم و سریال های تلویزیون توضیحاتی ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۲۴

رحیم نوروزی، بازیگر درباره ساخت آثار نمایشی به جام جم گفت: در حد امکان در اوقات فراغت فیلم و سریال‌های مختلف تلویزیونی را برای دیدن، انتخاب می‌کنم و همه شبکه‌ها را مرور می‌کنم، چون نمی‌توان گفت مثلا یک شبکه خاص هرچه پخش می‌کند، خوب است.

وی ادامه داد: گاهی واقعا سریالها یا برنامه‌هایی که قابل پیش‌بینی نیستند، دور از انتظارند یعنی به ناگاه سریال یا برنامه‌‌ای که هیچ کس انتظار ندارد، می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و باعث می‌شود قسمتهای بعدی آن را هم ببینیم.

نوروزی درباره فعالیتهای جدید بازیگریش بیان داشت: چندی قبل در سریال "فرشته های بی‌بال" بازی کرده بودم که از شبکه پنج پخش شد و اقبال به آن، مناسب بود. متعاقب آن در فیلم "شهری که با تو دیدم" هم بازی کردم که محصولی با داستانی متفاوت است ضمن اینکه مشغول بازی در سریال جدید به کارگردانی احمد معظمی هستم.

نوروزی با اشاره به فعالیت این سال‌هایش در تلویزیون گفت: سعی کرده‌‌ام از میان فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود، مناسب‌ترین پیشنهادات را قبول کنم و در قبول فیلمنامه نیز خیلی تلاش می‌کنم ورای شخصیت پیشنهادی،کلیت فیلمنامه را بسنجم که می‌تواند مورد توجه بیننده قرار گیرد یا نه.

این بازیگر ادامه داد: سال قبل در سریال جاسوسی پلیسی "خانه امن" نقش یک عضو بلند پایه سازمان منافقین بازی کردم؛ شاید در نگاه اول چنین شخصیتی نتواند از نگاه مخاطب جلب نظر کند ولی این کار بازتاب‌های خوبی داشت و کم نبودند بینندگانی که از فراز و فرود شخصیت خوششان آمده بود.

رحیم نوروزی افزود: وقتی سریالی مثل "خانه امن" در بازپخش از تلویزیون نیز مخاطب دارد، یعنی کارهای باکیفیت و در گونه متفاوت، یک‌بارمصرف نیستند و می‌توانند بارها در بازپخش نیز مورد پسند قرار گیرند.

بازیگر "پس از باران" و "مدار صفر درجه" تاکید کرد: اگر داستان‌پردازی یک اثر، دقیق و با تکیه بر شخصیت‌پردازی درست باشد و لحن ماجراهای اثر نیز به سمت همذات‌پنداری با مخاطب برود، احتمال موفقیت اثر بالا می‌رود و می‌توان انتظار داشت این اثر ماندگار شود.

فاطمه شهدوست/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها