گفت‌ و‌ گو با تهیه‌كننده و مجری برنامه نفس كه از شبكه نسیم روی آنتن رفته و پخش آن تا ماه صفر ادامه دارد

«نفس» از نفس حق مادران می‌گوید

یک بازیگر بازیگر تاکید کرد؛

بهره بردن از ایده‌های متنوع برای تولید

عزت الله رمضانی‌فر، بازیگر که تجربه نقش های جدی و طنز را در تلویزیون و سینما دارد، معتقد است برای تولید برنامه های سرگرم کننده تلویزیون باید از ایده های متفاوت بهره برد.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۹۲

عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر به جام جم گفت: استفاده از چهره‌ها برای ساخت برنامه‌های گفت و گو محور یا مسابقاتی که با حضور مخاطب برگزار می‌شود، هیچ ممانعتی ندیده‌ایم و حتی شبکه خانگی هم به با الگو گرفتن از تلویزیون، این مسیر را طی می کنند.

این بازیگر ادامه داد: استفاده از چهره، یک ویژگی مخاطب‌پسند است، ولی به نظر می‌رسد باید از ایده‌های نو، برای برنامه‌سازی، بیشتر استفاده شود. صرفا بهره بردن از ایده های موفق و کپی آنها درست نیست.

رمضانی‌فر که چندی قبل سریال "افسانه هزارپایان" به کارگردانی شهاب عباسی را روی آنتن داشت درباره سبک کارهای آیتمی بیان داشت: شهاب عباسی کاری را که بلد است، ادامه داده و اخیرا نیز برنامه‌‌ای مثل "دست انداز" را روی آنتن داشت و با اینکه برنامه‌‌اش، کم‌هزینه است، ولی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

این بازیگر گفت: یک دلیل اصلی توجه به برنامه‌‌هایی مثل "دست انداز" نقد معضلات اجتماعی است که خیلی خوب با نگاه طنازانه انجام می‌شود. چنین اتفاقی باید ادامه دار باشد و در سریال های هم به معضلات اجتماعی بیشتر پرداخت شود. باید هنر هنرمندان به سمت طرح مشکلات مردم برود. هرچه بیشتر بتوانیم در سریالها و برنامه‌‌های تلویزیون، طرح موضوع آسیب شناسانه کنیم، بهتر می توانیم بینندگان را مجاب کنیم که به ما اعتماد کنند.

فاطمه عودباشی/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها