شناسایی و دستگیرعاملان توزیع و فروش دارو در خارج از چرخه توزیع

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان 11 نفرعاملان فروش اقلام دارویی خارح از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان 11 نفرعاملان فروش اقلام دارویی خارح از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند. 
کد خبر: ۱۳۳۴۲۷۰

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان 11 نفرعاملان فروش اقلام دارویی خارح از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند. 


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر اضهار داشت: مامورین پلیس امنیت عمومی استان درراستای مقابله جدی با هرگونه تهیه و توزیع داروی خارج از چرخه توزیع با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در صنوف و محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک محل دپو و احتکار اقلام پرشکی وبهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند. 


وی افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با توجه به شرایط کمیاب دارویی در کشور و استان در بازرسی دقیق از یک بنگاه معاملاتی ملکی تعداد 11 هزارو 152 قلم انواع آمپول و قرص های کمیاب که جهت فروش با قیمت بالا و خارج از چرخه احتکار شده بودند کشف کردند. 


فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش داروهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، 13 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ضمن شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا ، تعداد 10 نفر دیگر از رابطین و فروشدگان داروی قاچاق دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به یگان انتقال داده شدند .


این مقام ارشد انتظامی استان ضمن برخورد قاطع پلیس با احتکار کنندکان کالا از مردم در خواست کرد: در صورت آگاهي از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها