۸۵ درصد واجدان شرایط در لرستان کارت هوشمند ملی را دریافت کرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: ۸۵ درصد واجدان شرایط در لرستان کارت هوشمند ملی را دریافت کرده‌اند
کد خبر: ۱۳۳۴۰۹۱
۸۵ درصد واجدان شرایط در لرستان کارت هوشمند ملی را دریافت کرده‌اندبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: فریبرز امیری تصریح کرد:  یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۸۲۳ نفر در این استان دارای شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که ۸۵ درصد این افراد کارت خود را دریافت کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: ۹۳ درصد جمعیت استان دارای شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که ۸۵ درصد این تعداد کارت خود را دریافت کرده و ۱۵ درصد نیز در انتظار صدور کارت هستند.
 
امیری تصریح کرد:  تعدادی کارت صادر شده به دلیل مراجعه نکردن متقاضیان تحویل نشده است ؛ با آغاز سال تحصیلی جدید افراد بالای ۱۵ سال نیز باید دارای کارت هوشمند ملی باشند که باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان مربوطه و دریافت کد رهگیری، برای این مهم اقدام کنند.
 
مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۲۷ کارت هوشمند ملی در استان صادر و یک میلیون و ۳۹ هزار عدد تحویل متقاضیان شده است.
 
امیری اظهار کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات دولتی مبنی بر ارائه کارت هوشمند ملی و یا داشتن کد رهگیری، انتظار می رود افرادی که تاکنون اقدام نکرده اند برای دریافت کد رهگیری و سپس کارت به مراکز پست بانک مراجعه نمایند.
 
وی ادامه داد: تمام اسناد هویتی استان الکترونیکی هستند و افراد در نقاط مختلف کشور می توانند از خدمات ثبت احوال بهره مند شوند چراکه دستگاه های اجرایی متصل به سامانه ثبت احوال می توانند هر استعلامی را با رعایت مقررات انجام دهند.
 
محمد حافظی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها