کشف 32 هزار قلم داروی کرونایی در کرمان 

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان کرمان از کشف 32 هزار و 704 قلم انواع دارو که در درمان کرونا مورد استفاده قرار می گرفت در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۶۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی،اظهار داشت:با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اينكه اولويت اول كشور موضوع بيماری كرونا است و پذيرفته نيست كه دارو در داروخانه ها كمياب باشد و با قيمت چند برابر در بازار توسط افراد سود جو عرضه شود،لذا در اجرای فرمايشات معظم له و دستورات سلسله مراتب فرماندهی و با توجه به كمبود دارو های بيماری كرونا ورود قاطع به اين موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی افزود:طرح ضربتی مقابله با سودا گران و سود جويان دارو در سطح استان اجرا و با تلاش های شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی ماموران،2 انبار در حاشیه شهر که مقادیر زیادی دارو در آن دپو شده بود،شناسایی شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد:ماموران پس از کسب دستور قضائی و در بازرسی از انبارهای مذکور، 32 هزار و 704 قلم انواع دارو و 264 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ میرحبیبی،با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را 2میلیارد و500میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و داروهای کشف شده نیز برای توزيع بین بيماران كرونايی تحويل نماينده دانشگاه علوم پزشكي شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان متذکر شد:در این برهه حساس که کشور نیاز مبرم به دارو و اقلام بهداشتی دارد،برخی افراد سودجو با دپو داروهای مورد نیاز بیماران سعی در عرضه آنها در بازار سیاه دارند که ما به این افراد هشدار می دهیم پلیس فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها