
به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خارجه سه کشور اروپایی طرف برجام، بدون اشاره به اینکه از تعهداتشان در برجام عدول کردهاند در بیانیهای مشترک از گزارش اخیر آژانس بینالمللی انرژی اتمی درباره غنی سازی ایران ابراز نگرانی کردهاند.
انگلیس، آلمان و فرانسه در این بیانیه با اشاره به گزارش اخیر آژانس بینالمللی انرژی اتمی مدعی شدهاند اقدام ایران برای تولید اورانیوم فلزی غنی شده تا ۲۰ درصد باعث «نگرانی های جدی» است.
منبع: فارس
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند