نماینده پارلمان افغانستان در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد :

نقش سیاستمداران افغان در ایجاد بحرانهای پایدار

نماینده ولایت بلخ در پارلمان افغانستان تاکید کرد : نقش اختلاف میان سیاستمداران افغان در تشدید بحرانهای امنیتی در این کشور را نمی توان نادیده انگاشت.
کد خبر: ۱۳۳۲۷۰۶

احمد شاه رمضان در گفت و گو با جام جام آنلاین اظهار داشت :" طی سالها و ماههای گذشته و اخیر، بارها شاهد وقوع بحرانهای سیاسی در کشورمان بودیم. یکی از این بحرانها، اختلاف میان مقامات افغان بود که نقطه اوج آن، دو دولتی در افغانستان و بروز گره های کور سیاسی و اجرایی در کشورمان بود. بدیهی است که وقوع این بحرانهای سیاسی، به طور مستقیم بر  وقوع و تشدید بحرانهای امنیتی تاثیرگذار است. این یک قاعده مشخص در سرتاسر دنیاست. از سوی دیگر، زمانی که اختلاف میان سیاستمداران و مجران قانون در یک کشور زیاد شود، دیگر جایی برای ایجاد صلح و ثبات دائمی در آن کشور پیدا نمی شود. "

این نماینده پارلمان افغانستان تاکید کرد :" اختلافات در افغانستان، کام مردم ما را بارها تلخ کرد. این در حالی بود که ملت افغانستان سالها رنج و خشونت و بحران را تحمل کرده بودند. با همه این اوصاف، برخی سیاستمداران حاضر نبودند از منافع خود عقب نشینی کنند. نتیجه این عدم اجماع و عدم تفاهم را امروز مشاهده می کنیم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها