تهیه کننده برنامه «به اضافه مستند» درباره پخش مستند «آنجا سپیده دم» گفت

روایت بی پرده از کادر درمان را به تصویر کشیدیم

برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «آنجا سپیده دم» به کارگردانی محسن جهانی و هاشم مسعودی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «آنجا سپیده دم» به کارگردانی محسن جهانی و هاشم مسعودی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
کد خبر: ۱۳۳۲۲۷۵

یاسر فریادرس، تهیه کننده برنامه به اضافه مستند در این باره به جام جم گفت: ما در این برنامه تلاش می کنیم به موضوعات متفاوتی در قالب مستند بپردازیم. برای سه شنبه ۲۶ مرداد ماه مستند «آنجا سپیده دم» را پخش خواهیم کرد که روایتی بی‌پرده از تلاش بی‌وقفه کادر درمان و وضعیتِ بخش بیماران کرونایی در نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران است. سوژه اصلی «آنجا سپیده دم» کارگردان آن است که تا پیش از شیوع کرونا، به عنوان پرستار در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مشغول به خدمت بود، اما با بحرانی‌شدن شرایط داوطلبانه به بخش کرونا می‌رود. 
وی ادامه داد: تماشای این فیلم مستند در شرایط فعلی و با توجه به اوج‌گیری ویروس کرونا می‌تواند تلنگری برای مردم جهت مراقبت و رعایت بیشتر باشد. در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور دکتر حیدری معاون درمانی بیمارستان بقیه الله و حمید دهقان از پرستاران بخش کرونا برگزار می‌شود و این دو از تجربیات و خاطرات خود در ایام مبارزه با ویروس کرونا می‌گویند.
این قسمت از برنامه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۲۹ مرداد ساعت ۱۵ است.
«به اضافه مستند» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها