ارتقاء مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دریایی در هرمزگان

رمرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران در بندرعباس به بهره برداری رسید.
رمرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران در بندرعباس به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۲۴
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم بهره برداری از این مرکز آموزشی گفت: در این مرکز مهارت‌های رشته‌های جوشکاری، برق، مکانیک، ایمنی و آتش نشانی، فناوری و اطلاعات و تراشکاری به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

علی اوسط هاشمی افزود: مرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل با تعامل سازمان فنی و حرفه‌ای و شرکت کشتی سازی برای بروز رسانی مهارت‌ها و آشنایی شاغلان نسبت به آینده شغلی شان و چگونگی کسب توانمندی و انعطاف پذیری برای صیانت از وضع موجود است.
 
معاون آموزشی اداره کل اموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان نیز در این مراسم گفت: مراکز ثابت آموزش و فنی حرفه‌ای در همه‌ی شهرستان‌ها فعال است و ۱۷۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نیز خدمات آموزشی را به افراد جویای کار و متقاضیان کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

گلزار نظری گزک افزود: افرادی که در کارگاه‌های صنفی به مدت یک سال در قالب طرح استاد شاگردی کار آموزی می‌کنند و بعد از پایان دوره‌هایی که برگزار می‌شود آزمون‌های فنی و حرفه‌ای برگزار وبرای افراد گواهینامه فنی و حرفه‌ای با استاندارد‌های بین المللی صادر می‌شود.

وی افزود: در هرمزگان هر سال حدود ۲۵ هزار نفر را در بخش‌های خصوصی و دولتی اموزش میدهیم و حدود ۳ هزار نفر هم در قالب طرح مهارت اموزی در محیط واقعی کار مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها